آماده سازی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان یزد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: مراحل آماده سازی زمین‌های ۲۴ مجموعه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان در حال انجام است.

نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت:۴۰ درصد از تعهد دولت سیزدهم مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود که این موضوع در قالب طرح‌های مسکن روستایی و مسکن شهری (نهضت ملی مسکن) پوشش داده می‌شود. 

او با اشاره به اینکه در استان یزد در دو سال سهمیه چهار ساله که حدود دوهزار مسکن در قالب مسکن روستایی و مابقی در طرح نهضت ملی مسکن است، اجرایی می‌شود، افزود: همه شهرستان‌های استان یزد توسط بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن پوشش داده می‌شوند و طرح‌ها در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزدگفت: ۴۳ هزار و ۷۵۰ ثبت نامی مسکن ملی در زمینه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد داشته ایم که ۱۳ هزار و ۱۵۰ نفر به تایید نهایی رسیده اند که دوهزار واحد بنیاد ساخت توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است و مابقی در قالب آماده سازی زمین در ۲۴ مجموعه در شهرستان‌ها کار در حال انجام است تا زمین‌ها تحویل متقاضیان شود. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه مراحل ثبت نام و گزینش همان مراحل ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن گفت:سه شرط بررسی سابقه مالکیت افراد، استفاده از تسهیلات دولتی و مالکیت شخصی را سامانه طرح نهضت ملی مسکن بررسی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز سابقه سکونت افراد در شهر محل درخواست طرح را بررسی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hamta
۱۷:۵۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام مسکن ملی رو ی کاری کنید
اینجا به داد مردم برسید،،ما ۲تومن کرایه میدادیم،سرسال نشده خونه کوچیک۶۰متری رو میگه ۵تومن
Iran (Islamic Republic of)
خانه بدوش
۱۵:۴۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
بخدا دست اندرکاران باید در رابطه با مسکن زودتر اقدام کنن چرا که خیلی‌ها مثل من مستاجر هستن که پول اجاره به زور میدن.بخدا کمی فکر قشر مستاجر باشید.صاحبخونه سر سال اجاره دوبرابر و سه برای میکنه
آخرین اخبار