بازداشت ستارگان کشتی هند+ عکس

ستارگان کشتی هند در جریان سی‌وپنجمین روز از اعتصاب خود نسبت به کار غیر اخلاقی رئیس فدراسیون این کشور پس از درگیری با پلیس هند، بازداشت شدند.

کشتی گیران برتر کشور هند از جمله باجرانگ پونیا، وینش فوگات و ساکشی مالیک، همچنان نسبت به کار غیر اخلاقی شاران سینگ رئیس فدراسیون ملی این کشور اعتراض دارند و با توجه به اینکه پس از یک ماه همچنان رسیدگی لازم صورت نگرفته است، در دهلی تحصن کردند و در سی‌وپنجمین‌روز از اعتصابات در یک راهپیمایی مسالمت‌آمیز به سمت پارلمان جدید هند، پس از درگیری با پلیس بازداشت شدند.

کشتی‌گیران هندی در ابتدا در ماه ژانویه به خیابان‌ها آمده و خواستار اقدام قانونی علیه سینگ شده بودند. رئیس فدراسیون کشتی این کشور اتهامات آزار جنسی را رد کرده است.

بازداشت ستارگان کشتی گیران هند

سینگ که عضو حزب نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور بوده و در پارلمان هند نیز عضویت دارد، به دستوروزارت ورزش هندوستان، از تمام اختیارات اجرایی خلع شد و در نتیجه اعتراضات فروکش کرد.

با این حال، معترضان اعتراضات را ازسرگرفته و خواستار بازداشت سینگ شده و از آن زمان به بعد در نزدیکی ساختمان جدید پارلمان هند تجمع کرده‌اند.

بازداشت ستارگان کشتی گیران هند

دِپندرا پاتاک، رئیس پلیس دهلی‌نو در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: آن‌ها (معترضان) موانع ترافیکی را شکسته و از دستورات پلیس پیروی نکردند. قانون‌شکنی باعث بازداشت‌شان شد.

رئیس فدراسیون کشتی هند که متهم به آزار و اذیت جنسی و کلامی هفت ورزشکار از جمله یک خردسال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار