نایب رئیس اول مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران:

مجلس در خصوص درگیری مرزی منتظر گزارش فرماندهان نظامی است + فیلم

عبدالرضا مصری گفت: واکنش ایران درخصوص درگیری نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی متناسب با نتیجه بررسی فرماندهان نظامی ما خواهد بود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران به مجلس گفت: فرماندهان نظامی کشور امروز به منطقه اعزام شدند و تا زمانی که گزارشی از چگونگی این درگیری ارائه ندادند امکان تصمیم گیری در این رابطه نیست.

او افزود: این اتفاقات امکان دارد از طرف حکومت‌ها ساماندهی شود که قطعاً جمهوری اسلامی ایران به شدت و با تمام توان در مقابل آن عکس‌العمل نشان خواهد داد و با هیچ کسی تعارف ندارد.

عبدالرضا مصری ادامه داد: امکان دارد این اتفاق ناشی از یک خطای انسانی باشد و یک فردی شخصا این کار را انجام دهد که طرف مقابل ما اگر تسلطی بر نیرو‌های خود ندارد حق ندارد این نیرو‌ها را در مرز‌های ما مستقر کند و اگر تسلط و حاکمیت دارد، محدوده خودش را باید کنترل کند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: در هر دو صورت کسی که اینگونه حرکاتی انجام می‌دهد مسئول عواقب این تحرکات نیز خواهد بود.

او افزود: ایران عزیز ما وقتی که در مقابل قدرت‌های قلدر دنیا ایستاده است طبیعتاً در مقابل این تحرکات بی تفاوت نخواهد نشست.

عبدالرضا مصری با بیان اینکه ما منتظر هستیم نتیجه بررسی فرماندهان نظامی که امروز در منطقه هستند مشخص شود، ادامه داد: طبیعتا واکنش و عکس العمل جمهوری اسلامی ایران نسبت به این موضوع متناسب با برداشتی است که فرماندهان ما خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
نیروهای طالبان در مرداد سالجاری یعنی هزار و چهارصد و دو دارند وضعیت تهاجمی میگیرند برای یه حمله محدود یا نا محدود یه تیپ ادم انتحاری هم اوردن که خودشون و بترکونند اب که به ایران نمیدهند حتما میخواهند به قول خودشان خراسان بزرگ و تصرف کنند یعنی از هرات تا مشهد و روش ادعا دارند اگه اینا رو عین مگس قلع و قمع نکنیم بعدا خیلی پشیمون میشیم