اجرای طرح احداث نمایش‌گر‌های ایمنی موتورسواران در جایگاه‌های پمپ بنزین اصفهان

طرح نمایش تصادفات موتورسیکلت سواران با هدف تذکر به رعایت قوانین راکبان هنگام رانندگی در جایگاه‌های پمپ بنزین در حال اجرا است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به فرهنگ‌سازی عبور و مرور در شهر گفت: طرح نصب نمایشگر‌هایی در جایگاه‌های سوخت موتورسیکلت با شعار «نفر بعدی نباشیم» اجرا شده که به‌صورت نمونه حوادثی که توسط موتورسیکلت‌سواران رخ داده است را به نمایش می‌گذارد.


حسین حق‌شناس افزود: در این فیلم‌ها خطرات ناشی از رعایت نکردن قوانین، بی‌توجهی به چراغ قرمز و استفاده‌نکردن از کلاه ایمنی به موتورسواران گوشزد می‌شود.


وی با اشاره به تحقیقات میدانی از اجرای این طرح گفت: اجرای این طرح در بازه زمانی ۱۵ روزه برنامه‌ریزی شده است، اما در تحقیقات میدانی موتورسواران علاوه بر همکاری خوب در تکمیل فرم‌های نظرسنجی، درخواست تکرار اجرای طرح را در سایر جایگاه‌های سوخت‌رسانی داشتند.


حسین حق‌شناس با بیان اینکه نخستین نمایشگر در جایگاه سوخت ابن‌سینا نصب شده است، افزود: با توجه به استقبال شهروندان از این طرح، نمایش‌گر‌های با کیفیت مناسب پخش در فضا‌های باز خریداری و به‌زودی در دیگر جایگاه‌های سوخت نصب خواهد شد.


معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: درصد قابل توجهی از آمار حوادث رانندگی مربوط به موتورسواران است، در این راستا با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و گرمای فصلی تردد با موتورسیکلت افزایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار