امام جمعه ریگان:

توجه به آیین های دهه کرامت، نشان از عقیده مردم به امامت و ولایت مداری است

حجت الاسلام رضا زاده گفت: توجه ویژه مردم به آیین های جشن دهه کرامت، نشان از عقیده پاک مردم این سرزمین به امامت و ولایت مداری است.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده امروز در خطبه های نماز جمعه  شهرستان ریگان با اشاره به استقبال مردم ریگان از پرچم متبرک امام مهربانی‌ها (ع) گفت: استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع ) و توجه ویژه به آیین های جشن دهه کرامت، نشان از عقیده پاک مردم این سرزمین به امامت و ولایت مداری است.

او ضمن قدردانی از خادمیاران امام رضا (ع) در شهرستان که برنامه‌های مختلفی را  در این شهرستان انجام دادند، بیان داشت:  تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  بر انقلابی بودن مجلس یازدهم نشان از حکمت بی بدیل ایشان دارد و این موضوع به خاطر وضع قانون بسیار صحیح و انقلابی آن‌ها، مانند قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران است. 

امام جمعه شهرستان ریگان افزود: مردم ما از مجلس انقلابی حمایت کردند و هم اکنون هم به خاطر کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حمایت می‌کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کُشتی گیران ریگانی با مربی مجرب و با کمترین امکانات در حال تربیت نیرو‌های مستعد ورزشی برای مسابقات هستند که نیازمند حمایت مسئولان استانی و شهرستانی هستند.

حجت الاسلام  رضا زاده  تصریح کرد:  خیران ریگانی آستین همت را بالا بزنند و ورزشکاران کُشتی گیر ریگانی را دریابند. 

او در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سختی‌های تورم، گرانی بازار‌ها و  معیشت مردم مورد هجمه‌های تبلیغاتی دشمن، قرار گرفته شده است، از مسئولان خواست:  با قانون صحیح برای مهار تورم مشکلات مردم را حل کنند.

در نماز جمعه امروز شهرستان ریگان از سوی خادمیاران رضوی از امام جمعه ریگان قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار