درگیری و اعتراضات شدید در سالن مسابقات کشتی آزاد جام تختی/ اشتباه فاحش داوری!

مسابقات پنج وزن دوم چهل و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی از ساعت ۱۰ صبح امروز (جمعه) در ارومیه در حال برگزاری است.

چهل و سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی از دیروز با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در سالن الغدیر شهر ارومیه آغاز شد و امروز جمعه با برگزاری پیکار‌های پنج وزن دوم به پایان خواهد رسید.

از حواشی رقابت های روز دوم می توان به مبارزه وزن ۱۲۵ کیلوگرم بین امین طاهری و مرتضی جان محمدی اشاره کرد. طاهری در حالی که ۹ بر صفر از جان‌محمدی پیش بود، در لحظات پایانی به دلیل اشتباهی که خودش داشت، ضربه فنی شد. پس از این موضوع علیرضا رضایی، مربی طاهری به داوران اعتراض کرد که مورد قبول واقع نشد و حتی طاهری نیز در کنار میز رئیس تشک نیز رفت که رضایی او را به بیرون هدایت کرد.

اما این پایان ماجرا نبود و طاهری دوباره در کنار میز رئیس تشک حاضر شد و حتی درگیری لفظی نیز پیدا کرد. در ادامه هیئت ژوری، فیلم کشتی را بررسی و گوینده سالن نیز اعلام کرد که کشتی طاهری برابر حریفش تجدید خواهد شد.

فردین معصومی که به عنوان مربی فرزندش امیررضا در این مسابقات حضور دارد اعتراض شدیدی به رای هیئت ژوری داشت. با اعلام این رای، فضای سالن برای لحظاتی متشنج و بعضاً با درگیری همراه بود که با ورود نیروی انتظامی آرامش برقرار شد.

همچنین در جریان رقابت‌های مقدماتی وزن ۷۴ کیلوگرم اتفاق عجیبی رخ داد به طوری که حسن عباسپور در وزن ۷۴ کیلوگرم باید برابر مصطفی سلمان از عراق به میدان می‌رفت، اما در شرایطی که تا پایان ۳ دقیقه نخست مبارزه ۳ بر یک از حریف خود عقب بود، داوران متوجه شدند عراقی‌ها به جای کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم خود، کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرمشان را به میدان فرستاده‌اند!

پس از این اتفاق مبارزه بار دیگر میان عباسپور و کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم عراق برگزار شد که اینبار عباسپور با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید.

اینکه چطور تیم داوری قبل از شروع مبارزه متوجه این اشتباه فاحش نشده، انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
ورزش کشتی بسیار زشت است ورزش کشتی بدحجاب کامل و بدآموزی کامل است ورزش کشتی گمراه کامل است
Iran (Islamic Republic of)
بیا اینجا کارت دارم
۱۹:۱۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
امثال تو و طرز تفکر تو گند زدن به همه چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
مشنگ ، اول برو فارسی حرف زدن رو یاد بگیر ، بعد بیا اینجا حرف مفت بزن.
-
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
پس بگید یا شلوار فرنگی بپوشند یا کشتی را تعطیل کنند ، طبق گفته جناب کابر با این اظهار نظرش
آخرین اخبار