افزایش حجم بازار آی سی تی در استان کرمان

مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: درتلاشیم تا بتوانیم حجم بازار آی‌سی‌تی استان را به دلیل اهمیت و تاثیرگذاری، افزایش دهیم.

حسن آذری نصر آباد امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته ارتباطات گفت: حجم بازار آی سی تی اهمیت زیادی دارد؛ چراکه توسعه سایر بخش‌ها، به این صنعت وابسته است.

او با اشاره به اینکه مجوز اجرای ۲هزارو ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری برای استان کرمان اخذ و بخشی از کار آغاز شده است، افزود: این کار تحول بزرگی در زیرساخت‌های ارتباطی استان خواهد بود.

 آذری نصرآباد از راه‌اندازی ۲۰۵ سایت جدید تلفن همراه و ۲۲۰ سایت به منظور ارتقای تکنولوژی در برنامه‌های امسال شرکت مخابرات منطقه کرمان خبرداد و تصریح کرد: تجهیزات اینترنت جی ۵ همراه اول در کرمان و شهر‌های بزرگ نصب خواهد شد.

او بیان داشت: شبکه جامع اطلاعاتی و مخابراتی در دنیا یک شبکه به هم پیوسته است و همه اعضای این شبکه باید استاندارد‌ها را داشته باشند.

آذری نصرآباد با اشاره به توانمندسازی کشور‌های کمتر توسعه یافته از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات افزود: در حال حاضر نظر بر این است درهم‌تنیدگی زندگی مردم با ارتباطات موجب تبدیل کردن بسیاری از تهدیدات به فرصت می شود و می‌گویند می‌توان در کشور‌های کمتر توسعه یافته از طریق فناوری اطلاعات عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

مدیر مخابرات منطقه کرمان تصریح کرد: فعالیت‌های بهداشتی، گردشگری، آموزش، اشتغال و ... می‌تواند با آی‌سی‌تی با سرعت بیشتر و هزینه کمتر انجام شود.

او افزود: کشور ما نیز باید خود را برای ورود به تبادل اطلاعات در شبکه گسترده دنیا برای ارائه خدمات آماده کند تا زندگی مردم را تسهیل کند.

 

 

برچسب ها: نشست خبری ، فیبر نوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار