پل آسیب‌دیده جاده اردبیل - سرچم ترمیم شد

مدیرکل راهداری استان اردبیل گفت: پل آسیب‌دیده محور اردبیل - سرچم امروز ترمیم و عبور و مرور از این محور برقرار شد.

کلیم‌الله وثوقی گفت:پل محور اردبیل – سرچم در کیلومتر۵۵  و در اطراف بنیادآباد دچار خسارت شده بود که از همان ساعات اولیه با فروکش کردن سیلاب، عملیات بهسازی و بازسازی این پل آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نصب سازه فلزی را در این مسیر یادآور شد و می گوید: دومین قطعه سازه فلزی از استان قزوین در حال انتقال است که در همان محل نصب و راه‌اندازی می‌شود.

به گفته او، همکاران ما تلاش کردند تا با مهیا کردن مسیر انحرافی به سرعت این محور را که محل تردد اصلی اهالی استان به مرکز کشور است، برقرار کرده و شاهد عبور و مرور خودروها از راه فرعی بودیم.

وثوقی گفت: راهداران و کارشناسان امر در یک اقدام جهادی و در کمتر از ۷۲ ساعت این پل تخریب شده را ترمیم و بهسازی کردند تا تردد ایمنی را شاهد باشیم.

او در ادامه می گوید: در حال حاضر در همه محورهای مواصلاتی استان تردد با راحتی در حال انجام است و هیچ محور مسدودی را در استان شاهد نیستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مورد محورهای آسیب‌دیده در شهرستان‌های گرمی، انگوت و مشگین‌شهر بر اثر جاری شدن سیلاب گفت: عملیات مرمت این محورها نیز که عمدتاً مسیرهای روستایی و فرعی هستند، در حال انجام است تا ما عبور و مرور راحتی را شاهد باشیم.

به گفته وثوقی، با توجه به در پیش بودن سفرهای نیمه خرداد، سعی راهداران بر این است تا شرایطی را فراهم کنند که هموطنان سفر ایمن و کم خطری را در گذر از جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل شاهد باشند.

او می گوید: با استقرار اکیپ‌های راهداری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی امیدواریم در فصل تابستان و سفرهایی که در این ایام انجام می‌شود، شرایط مطلوب‌تری را داشته باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.