تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در حوزه بانوان در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تدوین نقشه مهندسی فرهنگی کشور، برش استانی این نقشه با استفاده از ظرفیت‌های استان به ویژه در حوزه گروه‌های مردم‌نهاد و فعالان فرهنگی استان در دستور کار قرار گرفت.

زهرا حبیبی در نشست هم اندیشی برش استانی این سند که با حضور دکتر باقری نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور برگزار شد اظهار داشت: تلاش می‌شود تا با تشکیل منظم جلسات هم اندیشی و بررسی میدانی با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردم‌نهاد و فعالان فرهنگی این برش به نحو مطلوب تدوین و نقشه راهی برای حوزه زنان و خانواده استان باشد.

وی ادامه داد: تاکنون بررسی‌هایی در خصوص موضوعات فرهنگی و فراوانی آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده در استان انجام گرفته است که به پشتوانه این تحقیقات علمی و با تحقیقات بیشتر نقشه مهندسی فرهنگی تدوین می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: بررسی وضعیت آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های کاهش آن یکی از ضرورت‌های استان است.

شهرام خواجوی افزود: اگرچه استان در خصوص آسیب‌های اجتماعی دارای وضعیت بهتری است، اما در سال‌های اخیر به سبب هجمه‌های شدید فرهنگی دشمن، خانواده‌ها به شدت در معرض تهدید قرار دارند و باید تا می‌توان با اقدامات فرهنگی مناسب روند شیوع آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار