کشف تریاک در مرز سراوان

سردار رضا شجاعی گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص گردید و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند به سمت ماموران تیراندازی کرده که مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می‌کنند، در نهایت پس از درگیری مسلحانه سنگین، با توجه به اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب از طرف مرزداران، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با برجای گذاشتن وسایل نقیله و محموله موادمخدر به سمت خاک کشور همسایه متواری شدند.
سردار شجاعی خاطر نشان کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف ۵ دستگاه موتورسکلیت، مقدار ۳۴۰ موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.
وی افزود: تلاش مرزبانان جهت مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران اقتصادی با قوت و بیش از پیش ادامه خواهد داشت و اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان به راحتی نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف مواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار