کشف پنج دستگاه ماینر غیرمجاز و ۵ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف پنج دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در مرکز استان خبر داد و گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در یکی از محلات شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : ماموران کلانتری ۲۳ تعاون با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل نگهداری ماینر‌ها در محله کرناچی کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

دلیری با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام گرفته پنج دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد، افزود: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جهت صدور حکم لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

توقیف ۱۳۶ راس احشام قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: ماموران انتظامی شهرستان در عملیاتی ۲ دستگاه کامیون را توقیف و ۱۳۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال کشف کردند.

حیدر حق جویان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۳۶ راس گوسفند قاچاق که بنا به اعلام کارشناسان ۱۴ میلیارد ریال ارزش گذاری شده کشف و در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۵ میلیاردی کالای قاچاق در "کنگاور"

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق شامل لوازم خانگی و برقی و چراغ خودرو در شهرستان «کنگاور» به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی حاجیان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته یک هزار و ۷ عدد انواع چراغ خودرو، ۸ دستگاه پنکه و ۶ عدد پمپ برقی گازوئیل کش که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

حاجیان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.