طلایه‌داران مهر در شیراز گردهم می‌آیند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری همایش طلایه‌داران مهر با حضور تمامی مدیران کل، معاونان و روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در شیراز خبر داد.

محمدخلیل عسکری در جمع اعضای ستاد برگزاری همایش «طلایه‌داران مهر» در شیراز برگزاری همایش «طلایه‌داران مهر» با حضور تمامی مدیران کل، معاونان و روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خبر داد و گفت: علاوه بر تکریم ایجاد وحدت بین پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت با نگاه و سلایق مختلف از اهداف برگزاری این همایش است.

او گفت: در این همایش پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان تعلیم و تربیت استان که روزی سکانداری تعلیم و تربیت را برعهده داشته‌اند، حضور پیدا کنند.

عسکری گفت: در این همایش که مقارن با سالروز آزادسازی خرمشهر نیز است مدعوینی از خارج از آموزش و پرورش نیز حضور خواهند داشت و در بخشی از همایش به تحلیل این حماسه بزرگ پرداخته می‌شود.

او گفت: در این همایش، پرداختن به موضوعات مهمی مانند فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان، ضرورت استفاده و تبادل تجارب تربیتی پیشکسوتان و ... در دستورکار برنامه‌ها خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امید است برگزاری این همایش نقطه عطفی در تقویت ارتباط بین پیشکسوتان فرهنگی در ادوار مختلف باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: هیچ دستگاهی همانند آموزش و پرورش نمی‌تواند پرچمدار وحدت و هم‌افزایی در جامعه باشد و این فرهنگ را در جامعه نهادینه کند.

همایش طلایه‌داران مهر با حضور مدیران کل، معاونان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، جمعی از مسئولان ارشد استانی، حسین مظفر؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار