تروریست‌ها شش نفر را در نیروگاه انرژی پاکستان کشتند

تروریست‌های تکفیری با حمله به یک پالایشگاه دولتی در شمال غرب پاکستان چهار پلیس و دو نگهبان را کشتند.

پلیس پاکستان اعلام کرد تروریست‌های تکفیری امروز (سه شنبه) به یک پالایشگاه استخراج گاز و نفت در شمال غرب پاکستان یورش بردند و چهار پلیس و دو نگهبان خصوصی را کشتند. عرفان خان یک مقام پلیس پاکستان در این خصوص گفت که بیش از ۵۰ تروریست به پالایشگاهی که توسط شرکت نفت و گاز MOL پاکستان در منطقه هانگو در نزدیکی مرز افغانستان اداره می‌شود، حمله کردند.

براساس گزارش بیزینس رکوردر، عرفان خان گفت: «گارد‌های امنیتی M-۸ حمله تروریست‌ها را دفع کردند، اما تلفات در M-۱۰ رخ داد. تروریست‌ها همچنین قبل از فرار به وزیرستان شمالی به یک نیروگاه خورشیدی در نیروگاه گازی آسیب رساندند. اما هیچ گروهی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.»

گروه‌های مختلف شبه نظامی، از جمله طالبان پاکستان، سال‌ها از کوه‌های دورافتاده در شمال غربی این کشور به مناطق مسکونی آمده و  عملیات تروریستی انجام می‌دهند. 

چندی پیش نیز در جریان درگیری نیرو‌های ارتش پاکستان با تروریست‌ها در مناطق وزیرستان شمالی و جنوبی نیز ۲ تروریست هلاک و یک نظامی پاکستانی کشته شد. ارتش پاکستان اعلام کرد: این عملیات بخشی از عملیات سرتاسری ضد تروریزم در این کشور است که برای ریشه کن کردن این مشکل در مناطق مختلف پاکستان جریان دارد.

حملات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی پاکستان بویژه ارتش و پلیس این کشور درحالی ادامه دارد که در کمتر از یک سال گذشته نیرو‌های امنیتی برای توقف موج جدید حملات تروریستی در این کشور دستکم ۸ هزار عملیات کوچک و بزرگ در مناطق مختلف این کشور انجام داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار