نماینده ولی فقیه خراسان رضوی:

ثروت نافع به حال بندگان خدا، اسباب سعادت است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مال و ثروت، از جمله مسایلی است که در قیامت برای آن از بندگان سؤال خواهد شد، همین نعمت وسیله سعادت خواهد شد.

آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مال و ثروت، از جمله مسایلی است که در قیامت برای آن از بندگان سؤال خواهد شد و اگر در راه درست مصرف شده و با انفاق در راه خدا، نفع آن به بندگان خدا رسیده باشد، همین نعمت می‌تواند به‌ وسیله‌‎ای برای سعادت در دنیا و آخرت تبدیل می‌شود.

او افزود: مال دنیا، نعمت خداست که اگر برای خلق خدا هزینه نشود، هیچ برکتی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: در سایه تلاش مسئولان و همت خیران، طرح‌های ابتکاری و تحول‌آفرینی در دستور کار قرار گرفته است که برکات بسیاری خواهد داشت اما هر چه باشد، بودجه و امکانات سازمان‌ها محدود است و اینجاست که خیران از بدنه مردم باید به میدان آمده و گره از کار خلق خدا باز کنند.

علم الهدی بیان کرد: تا به امروز توفیقات و دستاوردهای قابل‌توجهی در حاشیه این کلانشهر اتفاق افتاده است و وضع کنونی مشهد با یک دهه قبل به‌طور کامل متفاوت است.

او با بیان اینکه خیران مشهد آبروی شهر امام رضا(ع) هستند، تصریح کرد: هر خیری که به‌ قصد کمک به زائران و مجاوران در مشهدالرضا(ع) کمر همت ببندد، از ۲ جهت اجر می‌برد؛ یکی ثواب اخروی و برکت دنیوی و دیگری خدمت مأجور و مقبولی است که به محضر امام رضا(ع) عرضه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار