حماس: حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است

حماس در واکنش به شهادت ۳ فلسطینی در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در نابلس اعلام کرد حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به شهادت سه فلسطینی در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در نابلس اعلام کرد: «حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است».

به گزارش خبرگزاری سوا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به جنایات نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شرق اردوگاه بلاطه در نابلس در کرانه باختری رود اردن که به شهات سه شهروند فلسطینی منجر شد بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه حماس آمده است: حساب ما با رژیم اشغالگر صهیونیست تسویه نشده است و جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه بلاطه مانع ادامه تلاش‌های ملت فلسطین برای باز پس گیری مقدسات نخواهد شد. جنایت وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه بلاطه که به شهادت سه فلسطینی و تخریب چند باب منزل مسکونی منجر شد، تاثیری در روحیه ملت مبارز فلسطین برای پاسخگویی به جنایات رژیم صهیونیستی و به دست گیری کنترل مسجد الاقصی و مقدسات که هدف هتک حرمت و یهودی سازی قرار گرفته اند نخواهد گذاشت و عملیات زیرگیری با خودرو در شهرک حواره در جنوب نابلس، نخستین واکنش به جنایات صهیونیستهاست.

در این بیانیه آمده است: افزایش جنایات رژیم صهیونیستی از جمله حمله به اردوگاه بلاطه و تخریب برخی از خانه‌های فلسطینی ها، یورش ایتمار بن گویر وزیر صهیونیستی به مسجد الاقصی و برگزاری نشست کابینه رژیم صهینویستی در تونلی نزدیک دیوار براق باعث شده است که حساب این رژیم سنگین‌تر شود، زیرا مقدسات، خط قرمز ماست و هرگونه تعرض به آن بی پاسخ نخواهد بود.

در یورش نظامیان رژیم صهیونویستی به بلاطه، فتحی حاد عبدالسلام رزق ۳۰ ساله، عبدالله یوسف محمد ابو حمدان ۲۴ ساله و محمد بلال محمد زیتون ۳۲ ساله در گیری مسلحانه با نظامیان این رژیم به شهادت رسیدند.

جنبش حماس تاکید کرد ملت فلسطین تسلیم جنایات رژیم صهیونیستی نخواهد شد بلکه مبارزات آن‌ها برای آزادسازی اراضی اشغالی و بازگشت آوارگان فلسطینی ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار