مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ملی ایلام سرمایه‌گذاری می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه هزار و ۸۸ واحدی مسکن ملی شهر ایلام سرمایه‌گذاری خواهد شد.

فرشاد دوستی،  مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام امروز در آیین کلنگ زنی یک هزار و ۸۸ واحد مسکن ملی در ایلام با حضور وزیر کشور اظهار داشت: سهمیه ابلاغی استان در نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که از این تعداد ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد در حوزه شهری است.

به‌گفته وی ۱۱ هزار و ۳۲۸ واحد هم تامین زمین شده که از این تعداد هفت هزار و یک واحد دارانه پروانه ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تامین زمین مابقی واحد‌ها بزودی انجام شود.

دوستی تاکید کرد: تاکنون ۴۲ هزار نفر در سامانه ثبت نام و از این تعداد هشت هزار واجد شرایط هستند و سه هزار نفر هم واریزی انجام داده اند.

وی اضافه کرد: پروژه مسکن ملی یک هزار و ۸۸ واحدی محدوده پارک کوثر ایلام پنج هکتار وسعت داشته و در ۲۴ بلوک شامل ۴ بلوک ۶ طبقه احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام متوسط زیربنای هر واحد را در این منطقه ۸۴ متر عنوان کرد و افزود: میزان اعتبار قابل هزینه برای اجرای این پروژه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که اگر متقاضیان آورده‌های خود را به موقع واریز کنند بر اساس پیش بینی‌ها طی ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: سرانه کل زمین برای احداث این واحد‌ها ۳۰ درصد است و مابقی آن به معابر و کاربری‌های عمومی اختصاص خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.