ایجاد پوشش بیمه اجتماعی دانشجویان با افتتاح کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان دانشگاه شهرکرد

در راستای تحقق رسالت‌های اجتماعی دانشگاه شهرکرد و با هدف ایجاد پوشش بیمه اجتماعی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان فعال در حوزه کشاورزی و اقشار مختلف مردم، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر (کارگزاری دانشگاه شهرکرد) افتتاح شد.

در راستای تحقق رسالت‌های اجتماعی دانشگاه شهرکرد و با هدف ایجاد پوشش بیمه اجتماعی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان فعال در حوزه کشاورزی و اقشار مختلف مردم، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر (کارگزاری دانشگاه شهرکرد) با حضور دکتر یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد، دکتر عزیزالله مولوی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حسین تراکمه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان، علی زاهدی مدیرکل روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری، رضا فرهادیان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری شهرستان شهرکرد و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و دانشگاهی افتتاح شد.

دکتر یاسر پیرعلی ضمن خیرمقدم و تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، گفت: ایجاد کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در دانشگاه شهرکرد ایده کاربردی و موثری است که می‌تواند برای دانشجویان مثمر ثمر باشد.


بیشتر بخوانید


رییس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه سوابق بیمه در این صندوق قابل انتقال به ۲۵ صندوق بیمه‌ای دیگر از جمله صندوق بیمه تامین اجتماعی است، افزود: این فرصت خوبی است تا دانشجویان از ابتدای تحصیل، خود را بیمه کنند و پس از فارغ التحصیلی و ورود به بازار کار برای دوران تحصیل خود نیز سابقه بیمه داشته باشند که البته سوابقشان محفوظ و قابل انتقال است.

دکتر پیرعلی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه در راستای تسهیل ورود دانشجویان به بازار کار گفت: از جمله اقداماتی که پیگیر آن هستیم امضای تفاهم نامه با مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و همچنین نظام مهندسی کشاورزی است تا به اشتغال فارغ التحصیلان و دانش آموختگان کمک شود چراکه هر آنچه که مرتبط با آینده دانشجویان است از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم در این راستا اقدامات موثری انجام دهیم.

رییس دانشگاه شهرکرد تاکید کرد: برای آینده جوانان باید تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم تا امید در جوانان بیشتر شود و بستر‌های لازم برای تشکیل خانواده در جوانان فراهم شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان نیز گفت: دانشجویان می‌توانند با عضویت در این صندوق و پرداخت حق بیمه سالیانه، شش ماهه یا سه ماهه، برای خود بیمه داشته باشند و پس از بازنشستگی به صورت ماهیانه حقوق دریافت کنند.

حسین تراکمه با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای عضویت دانشجویان وجود ندارد افزود: شرایط ثبت نام و عضویت در این صندوق برای دانشجویان تسهیل شده است و دانشجویان دختر و پسر بالای ۱۸ سال می‌توانند عضو صندوق شوند و ما امیدواریم کارگزاری دانشگاه شهرکرد و خدمات ارائه شده در آن برای دانشجویان و اقشار مردم منشاء خیر و برکت باشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خاطرنشان کرد: از مزایای این صندوق این است که نقل و انتقال سوابق بیمه پردازی به سایر صندوق‌ها از جمله سازمان تامین اجتماعی و بالعکس امکان‌پذیر است.

دانشجویان دانشگاه شهرکرد می‌توانند برای عضویت و بهره‌مندی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به ابتدای بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد مراجعه یا با شماره تماس‌های ۳۳۳۴۱۱۶۲_۰۳۸ و ۰۹۱۳۴۹۲۷۷۰۲ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار