دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در چابهار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۳ نفره سارقان مسلح که با زور و تهدید با سلاح گرم، اقدام به سرقت موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه مالباختگان در چابهار می‌کردند، با ۱۳ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

  سردار  دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه که باعث رعب و وحشت شهروندان در شهرستان چابهار گردیده بود، به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت‌های مشابه گشت‌های هدفمند در سطح این شهرستان راه اندازی شد.

  این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس پس از تعقیب و مراقبت در سطح حوزه استحفاظی، ۳ نفر راکب موتورسیکلت را که با تهدید چاقو و کلت کمری در حال سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان بودند را شناسایی و بلافاصله با هوشیاری و سرعت عمل ماموران یکی از آنان غافلگیر و دستگیر شد.

  فرمانده انتظامی استان افزود: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات صورت گرفته و با رصد‌های اطلاعاتی، هویت ۲ سارق همدست را مشخص و آن‌ها را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و از این متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری نیز کشف و در تحقیقات تکمیلی متهمان به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
تحرکات عده ای وابسته به عوامل بیگانه یا جدایی طلب در استانهای مرزی و بویژه سیستان و بلوچستان که منجر به کشته شده نیروهای نظامی و انتظامی می شود، افزایش یافته است. بایستی این افراد و گروه ها را بشدت سرکوب کرد و اجازه برهم زدن مرزها را به آنها نداد. امنیت مرزها یعنی امنیت داخل کشور، و تقویت مرزداری یعنی تقویت امنیت مردم. بنابراین معتقدم به هیچ فرد و گروهی که این نظم را در طول مرزهای ایران تحت الشعاع قرار می دهد میدان حضور نباید داد.
آخرین اخبار