ثبت نام مدارس ابتدایی و دوره های متوسطه

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت‌نام‌های دوره ابتدایی از ابتدای خرداد و دوره‌های متوسطه از تیرماه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت‌نام‌ دوره ابتدایی از ابتدای خرداد شروع می‌شود و ثبت‌نام دوره‌های متوسطه اول از ابتدای تیرماه و متوسطه دوره دوم که شامل هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها است از نیمه دوم این ماه باتوجه‌به فرم هدایت تحصیلی که به دست دانش‌آموز می‌رسد، آغاز می‌شود.


محمدرضا ابراهیمی با اشاره به جشنواره دختران آفتاب در شهرستان سمیرم افزود: این شهرستان بیشترین جمعیت دانش‌آموزی را در مدارس عشایری دارد و ۱۷۹ نفر از دانش‌آموزان دختر عشایر برای اولین‌بار مسابقات ورزشی را در ۱۱ رشته برگزار کردند.


او با بیان اینکه امسال امتحانات نهایی به‌صورت ویژه برگزار می‌شودگفت: ۴۰ درصد از نمره آزمون سراسری دانش‌آموزان از امتحانات نهایی خواهد بود و از سال آینده این میزان تأثیر به ۵۰ و ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: تلاش خانواده‌ها و دانش‌آموزان بر این باشد که به‌صورت ویژه به امتحانات نهایی توجه کنند و محوریت آزمون‌ها با کتب درسی است.


او با اشاره به اینکه برای مدارس غیردولتی شهریه جدیدی تا کنون اعلام نشده است گفت: مبنای ثبت‌نام برای مدارس غیردولتی شهریه سال گذشته است و با اعلام شهریه، دریافتی باید متناسب با آن باشد.


ابراهیمی با اشاره به حضور ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی، افزود: اولیای محترم به مدارس پایگاه نزدیک به منزل مسکونی مراجعه کنند و در رشته‌های مختلف و متنوع از فرصت ویژه اوقات فراغت استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.