سیل به شهرستان‌های مختلف استان اردبیل خسارت زد/ تلاش عوامل راهداری و هلال احمر در مناطق آسیب‌دیده از سیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران از جمله عوامل راهداری و هلال احمر در مناطق آسیب‌دیده از سیل در حال فعالیت هستند.

مهدی خدمتی گفت: در پی اخطار نارنجی مدیریت بحران و آماده‌باش فرمانداران، از بعدازظهر روز گذشته شاهد بارش سنگین باران در همه شهرستان‌های استان اردبیل بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل می گوید: این بارش‌ها باعث خسارت سنگین به ۶۴ روستای مشکین‌شهر و تعدادی واحد پرورش ماهی در روستای کنگرلو و تعدادی مزارع کشاورزی و احشام و باغات شده که عوامل هلال احمر در حال امدادرسانی به روستاهای آسیب‌دیده هستند.

به گفته او، سیل در شهرستان انگوت به ۱۱ روستا خسارت زده و باعث مسدود شدن راه‌های ارتباطی شده است که عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیرهای آسیب‌دیده هستند و در شهرستان کوثر نیز ۵ روستا خسارت دیده‌اند و در شهرستان پارس‌آباد هم سیل باعث مسدود شدن مسیر کانال‌های آب شده است.

خدمتی گفت: بر اثر جاری شدن سیل، پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم تخریب و موجب مسدود شدن این جاده شده که برای حل این مشکل اکیپ راهداری با تمام قوا در حال فعالیت هستند و مسیر جایگزین برای جاده مسدودشده تعیین شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل می گوید: احداث ساختمان، خانه و واحد‌های پرورش ماهی در مسیر سیلاب باعث خسارت دیدن این اماکن در مواقع بحرانی جاری شدن سیل می‌شود که لازم است مسیر سیلاب آزاد گذاشته شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.