در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مخاطبان نمایشگاه کتاب از کدام کتاب‌ها استقبال کرده اند؟

مدیر بازرگانی شهرستان ادب گفت: استقبال مخاطب در حوزه‌های مختلف در زمینه کتاب بوده و هست و در این نمایشگاه ما شاهدش بوده ایم.

علی غنی مدیر بازرگانی انتشارات شهرستان ادب گفت: انتشارات شهرستان ادب در حوزه‌های مختلف مانند ادبیات داستانی، ادبیات روایی، شعر، نقد و تحلیل شعر و داستان کوتاه و... از سال ۸۹ فعالیت دارد، کتاب‌های پرفروش در سی وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب عناوین مختلفی در حوزه رمان و شعر بوده است.

غنی گفت: کتاب قاف بازخوانی زندگی پیامبر (ص) اثر یاسین حجازی بر  سه متن کهن بوده که جزو کتاب‌های پرفروش این انتشارات در نمایشگاه کتاب است که تا کنون به چاپ دوازدهم رسیده است، کتاب بی کتابی محمدرضا شرفی خبوشان دومین کتابی است که از آن بسیار فروش رفته و مخاطبان زیادی برای خواهان خرید این کتاب بوده اند؛ این کناب اثری داستانی و جذاب با قلم خاص آقای خبوشان برای مخاطبان بسیار جذاب است.

وی افزود: در دو سه سال اخیر مجموعه ایرانشهر اثر محمد حسن شهسواری را به عنوان پرفروش‌ها از سوی انتشارات شهرستان ادب داشته ایم.

او می‌گوید، این مجموعه در حوزه ادبیات دفاع مقدس در قالب رمان کلاسیک نوشته شده و احتمال دارد مجموعه ایرانشهر بین ۱۰ تا ۱۵ جلد پیدا کند که تا ۵ جلد از آن منتشر شده است و انشاالله جلد ۶ و ۷ در سال ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

به گفته غنی، در ادبیات نوجوان کتاب باغ خرمالو به قلم آقای حکیمیان اثر پرفروش ما در این دوره از نمایشگاه بوده است، کتاب کارخانه اسلحه سازی داوود داله از محمدرضا شرفی خبوشان نیز از کار‌های پر استقبال در ادبیات نوجوان است.

وی افزود: در حوزه شعر نیز مجموعه شعر میلاد عرفان پور چندین سال است که در رده کار‌های پرفروش ما قرار دارد را می‌توان به عنوان یکی از آثار پرفروش نام برد، از سری کتاب‌های شعر جدید کتاب ۱۳۷۵ به تالیف محمدرضا معلمی است که از شاعران جوان هستند که مجموعه شعرشان با استقبال بالایی مواجه شده است.

او می‌گوید: کتاب پیرهن آبی از حسین مودب جزو کار‌های خوب و پرفروش بوده است، همچنین کتاب فردای بعد از تو اثر جدید محمود اکرامی در حوزه شعر منتشر شده که این اثر هم خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است، استقبال مخاطب در حوزه‌های مختلف در زمینه کتاب بوده و هست و در این نمایشگاه ما شاهد اش بوده ایم.

غنی گفت: استقبال مردم به نسبت سال‌های گذشته خوب بوده است و عده‌ای همچنان به دنبال این موقعیت هستند تا این نمایشگاه شروع شود بیایند و کتاب مورد علاقه خود را تهیه کنند، بعضا از دوستان چند باره به نمایشگاه کتاب آمده اند، زیرا با یک بار فرصت نمی‌کنند همه‌ی غرفه‌های مورد علاقه خود را بازدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار