نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی درگذشت ماموستا محمودی را تسلیت گفتند

در پی درگذشت ماموستا حاج مصطفی محمودی، امام جمعه سابق شهرستان پیرانشهر، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی پیام تسلیت صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیامی درگذشت ماموستا محمودی امام جمعه سابق پیرانشهر را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

خبر درگذشت عالم وارسته، بصیر، انقلابی و مجاهد حاج ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه فقید شهرستان پیرانشهر مایه‌ی تاثر و تأسف شد. ایشان سال‌های سال در کسوت امامت جمعه راهبر و مرشد مردم انقلابی پیرانشهر بودند.

حاج ماموستا محمودی در سال‌های خدمت خالصانه خویش لحظه‌ای از مواضع ولایتمدارانه خویش عقب نشینی نکردند و یقینا مردم خطه‌ی پیرانشهر در تشییع و بدرقه ایشان به صورت پرشور شرکت خواهند کرد.

اینجانب درگذشت این عالم عامل را خدمت مردم شریف پیرانشهر بویژه خاندان محترم و دوست داران ایشان تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

استاندار آذربایجان‌غربی هم در پیامی درگذشت مرحوم ماموستا حاج مصطفی محمودی، امام جمعه سابق شهرستان پیرانشهر را تسلیت گفت. 

در ابن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پارسا مرحوم ماموستا حاج مصطفی محمودی، امام جمعه سابق شهرستان پیرانشهر، موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این روحانی وارسته، سالیان متمادی از عمر گرانمایه خود را در سنگر مقدس امامت جمعه در مسیر خدمت به اسلام، انقلاب و ترویج معارف دینی به ویژه اتحاد و همدلی امت اسلامی و دفاع از آرمان‌های انقلاب سپری کرد و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

 اینجانب این فقدان را به مردم قدرشناس شهرستان پیرانشهر، جامعه اهل سنت و بیت شریف آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

ماموستا دکتر مصطفی محمودی امام جمعه سابق پیرانشهر عصر امروز به علت کهولت سن و بیماری در سن ۷۵ سالگی، دعوت حق را لبیک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.