انتقاد مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از عدم حضور مسئولان فدراسیون ناشنوایان

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: امروز نیز همانند دوره گذشته، مجمع انتخابات هیئت ناشنوایان استان بدون حضور حتی یک نفر از اعضای فدراسیون برگزار شد.

حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان امروز در مجمع انتخابات هیئت‌های ناشنوایان استان کردستان که در اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: اکنون دو دوره (هشت سال) است که هیچ کدام از مسئولان فدراسیون ناشنوایان در مجمع انتخابات استان حضور پیدا نکرده اند و این جای تاسف دارد.

او اضافه کرد: فدراسیون ناشنوایان از مشکلات ورزشکاران خود بی اطلاع است و باید برای آشنایی با این مشکلات در استان حضور پیدا کنند.

جولایی با بیان اینکه این بی توجهی نسبت به استان کردستان را پیگیری می‌کنیم، بیان کرد: از رئیس فدراسیون ناشنوایان که خود نیز از فرزندان این استان است، انتظار داریم از هئیت ناشنوایان استان حمایت کند.

او گفت: خدمت به این قشر از ورزشکاران قداست دارد و هر کس به این قشر کمک کند، اجر اخروی بالایی خواهد داشت.

جولایی خاطر نشان کرد: هشت درصد اعتبارات وزارت ورزش و جوانان به فدارسیون‌ها برای کمک به هیات‌های استانی است، اما فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان در این رابطه به هیات کردستان کمک خاصی نکرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان حذف نسیبه شهبازی تکواندوکار ناشنوای کردستانی از حضور در بازی‌های آسیایی را ظلم در حق این ورزشکار عنوان کرد و گفت: جای تاسف است که چنین ورزشکار توانمندی اجازه حضور در مسابقات را نداشته و وی را ناامید می‌کنند.

در این جلسه «تیمور جعفری» تنها کاندیدای احراز شده برای ریاست هیئت ناشنوایان استان کردستان با کسب ۱۴ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان استان برای دومین بار به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.