برتری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت

رئیس اداره قرآن و عترت (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از درخشش این دانشگاه در بخش آوایی بیست‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

مریم امیدی با اشاره به اینکه نفرات برتر بخش آوایی بیست‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شامگاه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مراسم اختتامیه این جشنواره در خزرآباد ساری معرفی و تجلیل شدند، اظهار داشت: نمایندگان استان در این بخش حائز سه رتبه برتر کشوری شدند.

وی افزود: در بخش اساتید عبدالله میراحمدی در رشته قرائت تحقیق رتبه سوم کشور را کسب کرد، احمدرضا خلیلیان مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مقام سوم کشور را در رشته مداحی کسب کرد.

امیدی اضافه کرد: در بخش دانشجویان رضا عنایتی در رشته حفظ کل توانست مقام سوم کشور را در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت کسب کند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: مرحله نهایی بخش آوایی بانوان از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه و بخش آقایان از ۲۷ تا ۲۹ این ماه در خزرآباد ساری برگزار شد که از استان، ۱۲ دانشگاهی اعم از دانشجو، کارمند و استاد علوم پزشکی استان به این بخش راه یافتند و در نهایت سه نفر حائز رتبه شدند.

امیدی با اشاره به افتخارآفرینی دانشگاهیان علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری در بخش‌های معارفی، هنری و پژوهشی بیست‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت که پیش از این کسب شده است، بیان کرد: نمایندگان استان در این بخش‌ها نیز صاحب شش مقام برتر کشوری شدند.

وی تصریح اینکه در مجموع حدود هزار و ۹۰۰ نفر در مرحله دانشگاهی بیست‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) در استان شرکت داشتند، ادامه داد: همچنین پارسال در بیست‌وششمین دوره جشنواره قرآنی وزارت بهداشت، بیش از پنج هزار و ۹۴ نفر از دانشگاه علوم پزشکی استان برای شرکت در ۵۴ رشته مرحله دانشگاهی ثبت‌نام کردند و در نهایت توانستند ۱۱ رتبه برتر کشوری را کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار