اعزام شش هزار نفر از کرمانشاه به مرقد امام خمینی (ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از اعزام شش هزار نفر از کرمانشاه به مرقد امام خمینی (ره) در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

سعید بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : بعد از چند سال که به دلیل بیماری کرونا و مصادف شدن سالگرد ارتحال امام (ره) با ماه مبارک رمضان اعزامی به مرقد امام خمینی (ره) نداشتیم، امسال برای اعزام کاروان‌هایی از استان کرمانشاه به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) برنامه ریزی شده است. 

بهشتی راد با بیان اینکه آخرین بار در سال ۱۳۹۵ اعزام کاروان‌هایی از استان کرمانشاه به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران داشتیم، افزود: امسال برای اعزام شش هزار نفر از مردم استان کرمانشاه به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برنامه ریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه متقاضیان برای اعزام به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت سراسر استان ثبت نام کنند، یادآور شد: متقاضیان تا پنجم خرداد مهلت ثبت نام دارند.

وی با دعوت از جوانان برای حضور در کاروان‌های اعزامی به مرقد امام (ره) در سالروز عروج بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) چهرە درخشان و تاثیرگذاری در تاریخ اسلام است و باید جامعه به ویژه جوانان را با ویژگی‌های شخصیتی و سیره عملی زندگی ایشان آشنا کنیم.

بهشتی راد با بیان اینکه نتوانسته‌ایم امام (ره) را آنچنان که بود به جامعه بشناسیم، گفت: اگر ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی (ره) و سبک زندگی ایشان را الگوی زندگی خود کنیم، بسیاری از مشکلات کنونی جامعه حل خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار