معاون رییس جمهور:

نگاه غربی‌ها به زن، همراه با بی‌عفتی و برهنگی است

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: نگاه غربی‌ها به زن، همراه با بی‌عفتی و برهنگی است، در حالی که اسلام نگاهی عالمانه و حکیمانه به زن دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور جمعه شب در همایش بانوان و دختران ایرانی در جمع مردم دارالمؤمنین شهرستان خوی با اشاره به اینکه نگاه غربی‌ها به زن، همراه با بی‌عفتی و برهنگی است، گفت: این در حالی است که اسلام نگاهی عالمانه و حکیمانه به زن دارد.

سیدمحمد حسینی  با توصیف ارزش و جایگاه مقام زن در نزد خداوند متعال و جامعه اسلامی افزود: ما در مکتب انبیا و ائمه معصومین (ع) حضرت زینب (س) را داریم که الگوی پاکی و معرفت برای تمام بانوان عالم است.

وی اضافه کرد: غربی‌ها می‌خواهند با شعار‌های روانی خود بانوان ما را از این مسیر معرفت دور کنند و همان تفکر فاشیستی و لیبرالیسمی خود را غالب کنند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای غرب در حوادث اخیر کشور اظهار کرد: در حوادث اخیر کشور که غربی‌ها با عنوان انقلاب زنان یاد می‌کنند، اهدافشان بر همگان مشخص شد و خودشان نیز به این مسئله اعتراف کردند که تنها هدفشان اشاعه فحشا و بی‌بندوباری در جامعه اسلامی است.

حسینی ادامه داد:، اما بانوان و دختران ما با بصیرت و ایمانی که دارند نه‌تن‌ها نخواهند گذاشت که غربی‌ها به اهدافشان برسند بلکه تلاش خواهند کرد خود را به‌عنوان یک الگوی برتر که برگرفته از سرور بانوان عالم حضرت زینب (س) است، به جهانیان معرفی کنند.

وی در سفر یک‌روزه خود به استان آذربایجان غربی امروز میهمان مردم دارالمؤمنین شهرستان خوی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.