قابلیت ارسال پیام صوتی در دایرکت توئیتر

آپدیت توئیتر با قابلیت ارسال پیام صوتی در دایرکت به مرحله آزمایشی رسید.

چند روز پیش خبر از انتشار نسخه بتا Twitter Spaces برای کاربران هندی داده شد.توئیتر اعلام کرد، این یک ویژگی آزمایشی است و برای یک عرضه گسترده آماده نیست. به غیر از هند، در دو کشور برزیل و ژاپن در حال آزمایش است.

ارسال پیام صوتی در دایرکت

در حالی‌که این ویژگی جدید صرف نظر از سیستم عامل در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت، کاربران وب توئیتر فقط قادر به گوش دادن به پیام‌های ارسال شده به آن‌ها خواهند بود. در صورتی که از نحوه ارسال دایرکت صوتی در توئیتر تعجب می‌کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که برنامه تلفن همراه شما به آخرین نسخه به روز شده است.

پس از آن می‌توانید به برگه پیام‌ها رفته و هر چت موجود را باز کرده یا گپ جدیدی را شروع کنید تا ببینید آیا ویژگی ارسال پیام صوتی در دسترس شما است؟

وجود نماد میکروفون در آن‌جا به این معنی است که اکنون می‌توانید پیام صوتی ارسال کنید.

چگونه پیام صوتی در دایرکت ارسال کنیم؟

ارسال پیام صوتی در دایرکت کاملاً ساده است و مراحل کار مشابه ارسال پیام صوتی در هر برنامه پیام‌رسانی دیگر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مکالمه موجود را باز کنید یا مکالمه جدیدی را شروع کنید، روی میکروفون یا نماد ضبط صدا ضربه بزنید تا پیام خود را ضبط کنید. برای متوقف کردن ضبط، باید دوباره روی نماد ضربه بزنید و حتی می‌توانید پیام را قبل از ارسال به مخاطبین خود گوش دهید.

در حالی‌که روش فوق برای دستگاه‌های اندروید کارساز است، کاربران iOS می‌توانند برای ضبط پیام صوتی شما، آیکون ضبط را فشار داده و نگه دارند. پس از اتمام، برای ارسال پیام، انگشت خود را به سمت بالا بکشید و آزاد کنید.

ویژگی جدید توئیتر

در اوایل سال گذشته، توئیتر توئیت‌های صوتی را معرفی کرد و همان‌طور که در بالا ذکر شد، فقط چند روز پیش خبر از گسترش  Twitter Spaces، ویژگی چت صوتی مانند Clubhouse داده شد که به کاربران امکان تعامل، تبادل ایده و ارتباط مستقیم با استفاده از صدای آن‌ها را می‌دهد.

علاوه بر این، حتی فیس بوک نیز در حال کار بر روی Clone-Clone خود است، که به وضوح نشان می‌دهد ارتباط صوتی راهی برای پیشبرد است.

توئیتر اعلام کرد این ویژگی جدید به صورت مرحله‌ای در حال اجرا است و برای هر دو کاربر iOS و اندروید در دسترس خواهد بود.

برچسب ها: توئیتر ، بروزرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.