امام جمعه انار:

موانع ازدواج جوانان را کم کنید

امام جمعه انار خواستار کاهش عوامل مانع ازدواج جوانان شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار ضمن سفارش همگان به تقوای الهی و دوری از گناه تواضع وفروتنی را نشانه عبودیت و بندگی خداوند دانست .

او گفت: اصالت انسان به تواضع و فروتنی و اعمال نیک او است.

خطیب جمعه انار فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفت و ضمن برشمردن ویژگی‌های حضرت معصومه  و ذکر احادیث و روایاتی از امامان معصوم دختران را دلسوز وهمدم واهل انس والفت و بابرکت برای والدین دانست.

او افزود: آزاد سازی خرمشهر بعد از ۵۷۵ روز با رمز یا امیر المومنین وتلاش ومقاومت رزمندگان اسلام انجام شد که از روز‌های خاص خداست.

خطیب جمعه انار گفت : از پیامد‌های آزاد سازی خرمشهر این بود که خود آغازی بر شکست پیاپی دشمن در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود.

 علیدادی سلیمانی با اشاره به روز ملی جمعیت  نیز اظهار کرد: مسئله جمعیت از مسائل بحرانی قرن است و جمعیت ما رو به پیری است و با کاهش جمعیت جوان جامعه با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد لذا مشکلات مسکن، بیکاری و هزینه‌های زندگی از عواملی است که مانع ازدواج جوانان می‌شود .

او تصریح کرد: بزرگ ترین خدمت مسئولین باید این باشد که سن ازدواج را پایین آورده و موانع ازدواج را از پیش پای جوانان بردارند.

برچسب ها: خرمشهر ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار