تردد بیش از ۵۷ میلیون خودرو در جاده‌های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۵۷ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۵۷ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تاکنون در جاده‌های استان تردد کرده اند.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین با اشاره به افزایش عبور و مرور خودرو‌ها از راه های ارتباطی استان طی سال جاری، گفت: ۵۷ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۵۷ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تاکنون در جاده‌های استان تردد کرده اند.

حق لطفی اضافه کرد: میزان تردد خودروها از سطح راه‌های ارتباطی استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۷.۸ درصدی روبرو بوده است.

وی با اشاره به فعال بودن ۶۵ دستگاه تردد شمار در سطح جاده‌های اصلی و آزادراهی استان قزوین، خاطرنشان کرد: وسایل نقلیه سنگین ۱۵ درصد از سهم خودرو‌های عبوری این استان را به خود اختصاص داده اند.

به گفته حق لطفی، سرعت متوسط ثبت شده توسط دستگاه‌های تردد شمار در این استان نیز ۷۷.۵۷ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که ۸.۲۴ درصد از خودرو‌های عبوری دارای سرعت غیرمجاز بوده اند که تخلفات آن‌ها توسط دستگاه‌های تردد شمار و پلیس مستقر در سطح جاده‌های این استان به ثبت رسیده است.

حق لطفی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان تردد خودرو‌ها نیز از ابتدای سال تاکنون مربوط به سوم اردیبهشت ماه سال جاری با ثبت یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۸۹۸ دستگاه خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل راهداری استان قزوین اضافه کرد: بیشترین تردد خودرو‌های عبوری در یک بازه زمانی خاص نیز مربوط به تردد سه میلیون و ۸۴۸ هزار و ۴۹۴ دستگاه خودرو در لاین جنوبی و سه میلیون و ۳۸۷ هزار و ۸۴۰ دستگاه در لاین شمالی آزاد راه قزوین - کرج به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار