تربیت بیش از ۱۵۰ استاد دانشگاه در کشور/انجام ۱۰۰ هزار ارجاع علمی به مقالات پرفسور مجتبی شمسی‌پور

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تربیت بیش از ۱۵۰ استاد دانشگاه، تهیه ۱۰ هزار مقاله علمی و ۱۰۰ هزار ارجاع علمی به مقالات پرفسور «مجتبی شمسی‌پور» دانشمند برجسته جهان اسلام، گفت : استاد شمسی‌پور به عنوان سرمایه نمادین ایران به علم و دانش کشور اعتبار بخشیده است.

محمدعلی زلفی‌گُل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در همایش تجلیل از پروفسور «مجتبی شمسی‌پور» در سرسرای دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه با ذکر خاطراتی از اساتید دوره کارشناسی، ارشد و دکترای خود که شاگرد دکتر شمسی‌پور بودند، گفت : در واقع بنده شاگرد شاگردان استاد شمسی‌پور هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با قدردانی و تجلیل از مقام شامخ پروفسور شمسی‌پور دانشمند برجسته جهان و چهره علمی ماندگار ایران اسلامی در سخنانی اظهار داشت: ایمان و وابستگی به خالق رحمان از ویژگی‌های بارز پروفسور شمسی‌پور است و این خصلت نیکو سبب شده که پروردگار متعال به زندگی وی برکت ببخشد.

زلفی‌گل بیان کرد: اگر بخواهیم شرط انصاف، ادب و مروت را در نظر بگیریم، قسمت عمده توفیقات پروفسور شمسی‌پور مرهون حمایت و همراهی همسرشان است که طی این سال‌ها تمام مشغله‌های ایشان را پذیرفته و همواره در کنار ایشان و همراهشان بوده‌اند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: وقتی در یک خانواده قوام و دوام باشد، همه اعضای آن خانواده موفق هستند و خدا به این زندگی برکت می‌دهد و امروز می‌بینیم فرزند پروفسور شمسی‌پور نیز راه درست و ارزشمند پدر خود را ادامه داده و در آینده قطعا یکی از مدیران موفق خواهد بود که در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور تأثیر خواهد گذاشت.

زلفی‌گل اظهار داشت: پروفسور شمسی‌پور تاکنون ۱۵۰ استاد دانشگاه در کشور تحویل داده و گروه‌های علمی ایشان حدود ۱۰ هزار مقاله تاکنون داشته‌اند که بیش از ۱۰۰ هزار ارجاع به آن‌ها صورت گرفته است. چنین شخصیت‌های والایی در کشور ما الگو هستند، قطعا دانشجویان پروفسور شمسی‌پور نیز همان شیوه عملکردی ایشان را در آینده برای دانشجویان خود خواهند داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار