افزایش اختلافات بین وزرای افراطی کابینه نتانیاهو

منابع صهیونیستی از بالا گرفتن اختلافات میان دو عضو جنجالی کابینه رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت تایید کرد اختلاف میان بن غفیر و اسموتریچ  دو وزیر جنجالی کابینه رژیم صهیونیستی باعث بحران عمیقی در میان وزرای نتانیاهو شده است. این در حالی است که شبکه عبری کان اعلام کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اوضاع امنیتی را بدون حضور بن غفیر بررسی و ارزیابی کرده است.

پیش‌ از این رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در به بن غفیر اجازه حضور در جلسات حساس را نمی‌دهد.  اما او به تازگی با چندین واسطه خواستار تماس با بن غفیر شده اما وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به تماس‌های نتانیاهو پاسخ نداده است.

رادیو رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد بن غفیر و حزبش برای حضور در جلسات دولت و کنست شروطی تعیین کرده اند که شامل اقدامات میدانی از جمله انجام حمله نظامی (تروریستی) به کرانه باختری، تصویب بخش‌هایی از طرح تغییرات قضایی، اجازه حضور و مشارکت بن غفیر در جلسات دولت برای بررسی امور امنیتی به علاوه سخت‌تر کردن شرایط بازداشت اسرای امنیتی در زندان‌های رژیم صهیونیستی می‌شود.

بن غفیر در نشست قبلی کابینه رژیم صهیونیستی هم با این استدلال که سیاست‌های کابینه غیر قابل قبول است، غایب بود. غیبت وزیر امنیت و حزب متبوعش در نشست کابینه موید تازه‌ترین بحران با نتانیاهو است.

پیشتر هم پس از حمله رژیم صهیونیستی به غزه یکی از دلایل این حمله که رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار می‌داد، فشار بن غفیر به کابینه بیان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار