استاندار زنجان:

اطلس سرمایه گذاری زنجان تا خرداد امسال نهایی می‌شود

استاندار زنجان گفت: طبق برنامه ریزی، اطلس سرمایه گذاری استان تا خرداد امسال نهایی می‌شود که در آن با پروژه محوری ذیل زنجیره‌های ارزش، سند آمایش و مسائل دیگری برای یک سرمایه گذار در نظر گرفته شده است.

محسن افشارچی روز پنجشنبه در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری استان زنجان گفت: اطلس سرمایه گذاری به مدیران استان این امکان را می دهد که بدانند در حوزه سرمایه گذاری به چه مسائلی توجه کنند.

این مسوول با تاکید بر اینکه مسوولیت ها گذرا است و باید برای خدمتگزاری به مردم تلاش مستمر داشت، گفت: گره گشایی از مشکلات کنونی مردم و استان اهمیت دارد و مسولان باید به آنها توجه کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسوولان فکر می کنند باید صرفا بر مبنای چارچوب قانونی و روال عادی کار خود را انجام دهند، اضافه کرد: متاسفانه برای برخی از مدیران استانی اهمیت ندارد که موضوع یا مشکل به وجود آمده برطرف شود درحالیکه باید برای مشکل پیش آمده راه حل پیدا کرد و آن را به سرانجام رساند.

افشارچی با بیان اینکه برای پیشرفت و آبادانی استان اقدامات زیر بنایی در حال انجام است، افزود: پیش از این عمده پروژه های مهم کشور از سوی بخش دولتی انجام می شد اما در زمان حاضر مدل پیشرفت تغییر کرده است.

استاندار زنجان ادامه داد: ما باید اقتصاد استان را بزرگتر کنیم و به نوعی تولید ثروت را افزایش داده و سرانه جی دی پی را ارتقا دهیم که در این خصوص برنامه ریزی و حرکت های لازم انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: مدل ذهنی مسوولان باید از مدیر صرف بودن خارج شود و برای توسعه و آبادانی استان تلاش کنند چراکه مدیران، زنجیره یک حرکت اقتصادی را شامل می شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه برخی مدیران استان به موضوع توسعه استان توجه چندانی ندارند، ادامه داد: استان به طور مستمر به دنبال جذب سرمایه گذاری در مناطق مختلف است و در این خصوص باید مدیران دستگاه های اجرایی همکاری کنند.

افشارچی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید برای پیشبرد کارها هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند، افزود: با توجه به کمرنگ شدن سرمایه گذاری های دولتی باید به رشد و نمود شرکت های اقتصادی خصوصی کمک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.