شهروند خبرنگار اصفهان؛

نصب دوربین مداربسته درخواست اهالی مسکن مهر فولادشهر شد + فیلم

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از نصب نشدن دوربین های راهنمایی و رانندگی در مسکن مهر شهرستان فولاد شهر خبر داد.

همزمان با رشد و توسعه شهرنشینی و افزایش تولید خودروها دوربین‌های راهنمایی و رانندگی به منظور کنترل سرعت رانندگان در معابر و بزرگراه‌ها نصب می‌شود تا نسبت به سرعت بالا و تخلف رانندگان جلوگیری شود. این روزها اهالی شهرستان فولادشهر استان اصفهان از نصب نشدن دوربین ثبت تخلف و نبودن پلیس راهور در مسکن ملی  این شهرستان گلایه دارند. از سوی دیگر با توجه به طولانی بودن بلوار دوربرگردانی برای سهولت تردد رانندگان وجود ندارد و رانندگان سرویس مدارس جهت خلاف حرکت کنند.

 

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام لطفا برای اصفهان فولادشهر مسکن مهر که بزرگترین مسکن مهر در ایران است به علت طولانی بودن بلوار‌ها و نبودن دوربین ثبت تخلف، خودرو‌ها در جهت خلاف بلوار حرکت می‌کنند. لطفا رسیدگی کنید.


در منطقه f ۴ در بلوار جهاد میدان عاشوراعیان  فولاد شهر هم شهرداری و هم مدرسه دو شیفته وجود دارد که وقتی تعطیل می‌شوند برای رفت و آمد باید از خاک‌ها عبور کنند و سرویس‌ها  جهت خلاف به سمت پایین حرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

نصب دوربین مداربسته درخواست اهالی مسکن مهر فولادشهر شد + فیلم


 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام لطفا درخصوص وضعیت بازار قرعه میوه فروشی فروشگاه کوثر ۵ شهرداری همدانبان اصفهان هم رسیدگی وپی گیری شود تا محل میوه فروشی وسعت بیشتری داشته و مردم راحت میوه خریداری شود درحال حاضر ازدیام جمعیت زیاد ودارای مشکلاتی هست.تشکر
آخرین اخبار