ایجاد فضای رقابتی با اعلام اسامی روسای برتر دانشگاه‌ها

معرفی روسای برتر دانشگاه‌ها؛ زمینه‌ساز ایجاد رقابتی سازنده در جهت بهره‌وری است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ارزیابی عملکرد روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری کشور و معرفی برترین‌ها زمینه‌ساز ایجاد رقابتی سازنده در جهت بهره‌وری و انجام فعالیت‌های فرهنگی، فناورانه و پژوهشی است. 

محمدعلی زلفی‌گل در نشست با همکاران مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این وزارت که چهارشنبه در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد اظهار کرد: ارزیابی عملکرد روسای برگزیده دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری کشور  و معرفی برترین‌ها برای نخستین بار توسط مرکز نظارت و ارزیابی تضمین کیفیت وزارت صورت گرفته است.

وزیر علوم با بیان اینکه ارزیابی روسای دانشگاه‌ها به صورت کاملاً علمی و تخصصی انجام شده است، افزود: این ارزیابی اتفاق مبارکی بود که سبب ایجاد یک جریان سازی شد تا روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی و فناوری در رقابتی سازنده در جهت ارائه خدمات و انجام فعالیت‌های فرهنگی، فناورانه و پژوهشی، بهره‌وری خود را بالا ببرند.

زلفی‌گل خاطر نشان کرد: روسای دانشگاه‌های برتر موفق به دریافت نشان «سرو» که نماد ایرانی اسلامی است شدند و این نشان تبدیل به یک برند شده است.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ارزیابی مدیران حوزه ستاد وزارت علوم نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست روح الله رازینی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم نیز حضور داشتند و از تعدادی از دست اندرکاران جشنواره ارزیابی عملکرد مدیران  آموزش عالی تجلیل شد.  

برچسب ها: دانشگاه ، ارزیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار