لیگ یک/ برد بزرگ نارنجی پوشان پایتخت برای صعود

 سایپا در دیداری حساس موفق شد شهرداری همدان را شکست دهد.

هفته سی و سوم لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که سایپا در همدان به مصاف شهرداری رفت و در دیداری حساس توانست سه امتیاز را به دست آورد.

تک گل سایپا در دقیقه 35 توسط عارف حاجی عیدی به ثمر رسید و نارنجی‌پوشان توانستند با این نتیجه به رختکن بروند تا شرایط خوبی را داشته باشند.

 نکته جالب اینکه سایپا در اغلب دقایق نیمه دوم تحت فشار حریف قرار داشت اما این تیم در دقیقه 78 یک موقعیت بسیار خوب را هم به دست آورد که ضربه امین اسدی با واکنش پرویز کریمی همراه شد تا بازی همچنان 1-0 باقی بماند.

با این حال شهرداری همدان نتوانست در دقایق باقی‌مانده نتیجه را جبران کند. در دقیقه 80 پرویز کریمی دچار مصدومیت شدید شد و کادرپزشکی شهرداری برای دقایقی برای درمان او زمان سپری کرد و در حالی که آنها 5 تعویض انجام داده بودند، او به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت تا یکی از مدافعان شهرداری در درون دروازه بایستد.

همین موضوع دقایقی از بازی را گرفت و بازیکنان سایپا آرامش بیشتری به دست آوردند و موفق شدند در ده دقیقه پایانی بازی را کنترل کنند و سه امتیاز حساس را کسب کنند.

با این نتیجه و باتوجه به پیروزی فجر و استقلال خوزستان، سایپا در کورس قهرمانی ماند اما شهرداری همدان حالا در قعر جدول در منطقه سقوط باقی ماند. باتوجه به شکست شهرداری آستارا، نماینده همدان همچنان امیدوار به صعود خواهد ماند.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار