برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان

پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو همزمان با دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد در کاشان برگزار می شود.

 مسئول اجرایی پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو گفت: پانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری ملی آه و آهو به مدت ۱۱ شب از شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا شام میلاد ثامن‌الائمه با ۱۱ همایش متنوع  از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد در کاشان برگزار می شود.

روح الله توکلی تصریح کرد: آیین افتتاحیه جشنواره در شامگاه ۳۱ اردیبهشت و شب نخست آن با ورود پرچم حرم رضوی توسط گروه ۸۰ نفره دخترانه آموزشگاه حسابی و اهدای گل به دختران به مناسبت روز دختر برگزار می‌شود.

او افزود: ۱۰۰ نفر از آقایان و ۱۵۰ نفر از بانوان در کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی، رسانه، اندیشه ورزی، تدارکات، فضای مجازی، طراحی، انتظامات، تشریفات و زیر سایه خورشید ، جشنواره را در ۱۱ شب با ۱۰۰ برنامه و آیتم فرهنگی هنری مدیریت و برگزار می‌کنند.

توکلی گفت: جشنواره ملی آه و آهو به‌طور میانگین در هر شب از شب‌های برگزاری آن در دهه کرامت میزبان ۲ تا سه هزار نفر از شهروندان ولایت‌مدار و مذهبی دارالمومنین کاشان و در غرفه ویژه کودکان میزبان ۷۰۰ کودک با اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی است.

مدیرعامل مؤسسه خادمین حضرت امام رضا (ع) درکاشان یادآورشد: غرفه کودکان با بخش‌ها و برنامه‌های متنوع از جمله اجرای نمایش، دکلمه خوانی، نقالی، ورزش زورخانه، سرود، سرگرمی و بازی‌های فکری کودکانه، روان‌شناسی کودک، معارف، آموزش ساخت کاردستی میزبان کودکان شرکت کننده در جشنواره می‌شود.

توکلی افزود: تبیین فرهنگ علوی، سیره رضوی، ایجاد نشاط معنوی، شور و شعور و شکوه رضوی در جامعه از جمله اهداف برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان است.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.