بیش از دو هزار معبر در شهر یزد نیاز به نامگذاری یا تغییر نام

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: المان‌های شهری با اسامی سنخیت ندارد و برای ساماندهی به این مهم نیز برنامه‌هایی در دست تدوین است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه نامگذاری معابر سطح شهر نیاز جدی به ساماندهی دارند، اظهار کرد: با توجه به نابسامانی‌های موجود در این زمینه، پایش اطلاعاتی صورت گرفت که منجر به تغییر نام در برخی از معابر شد.

او افزود: مسئله مهم این است که دو تا سه هزار معبر در شهر، نیاز به نامگذاری و یا تغییر نام دارند، زیرا آشفتگی نام‌گذاری در محلات بسیار زیاد است.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: برخی از اسامی در یک خیابان مشابه یکدیگر هستند و تنها در یک کلمه تفاوت جزئی دارند، اما هیچ یک از آن‌ها را نمی‌توان تغییر داد، زیرا مردم آن ناحیه سال‌ها با این اسامی آدرس‌دهی کرده اند.

سیفی با بیان اینکه ساماندهی اسامی منطقه آزادشهر رو به اتمام است، ادامه داد: تلاش داریم تا با کمترین هزینه بیشترین ساماندهی را انجام دهیم و امید است که مردم همکاری کنند.

او افزود: در زمینه تابلو‌های سطح شهر آیین‌نامه‌ای تدوین شده که منتظر تایید در کمیسیون خدمات و کمیسیون فرهنگی است و پس از تایید به سمت اجرایی شدن آیین‌نامه تابلو‌های پزشکان، وکلا و ... در سطح شهر حرکت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار