مدافع مونیخ، منچستر و رئال را به جان هم انداخت

اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.

منچسترسیتی و رئال مادرید فردا شب در برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این فصل فوتبال اروپا به مصاف هم می‌روند. اما رقابت این دو باشگاه تنها به جدال در زمین چمن خلاصه نشده و هم رئال و هم سیتی از هم‌اکنون تلاش برای جذب یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ را آغاز کرده‌اند.

رئال مادرید در پست دفاع چپ با کمبود مواجه است و برای جذب مدافع چپ در تابستان جاری برنامه دارد. به دلیل مصدومیت فرلان مندی در بخش عمده فصل جاری آنچلوتی مجبور شود از کاماوینگای هافبک در پست دفاع چپ استفاده کند. گفته می‌شود رئال امسال تابستان به دنبال فروش مندی و خرید یک دفاع چپ است.

شبکه اسکای آلمان می‌گوید رئال مادرید به این منظور آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ را هدف گرفته است. اما منچسترسیتی هم خواهان جذب این ستاره کانادایی است و چیکی بگیرستین، مدیر ورزشی این باشگاه، در جلسه داخلی مدیریت منچسترسیتی گفته حضور دیویس در اتحاد بهترین اتفاقی است که امسال تابستان می‌تواند برای سیتیزن‌ها بیفتد.

اما با وجود علاقه شدید رئال و سیتی به جذب آلفونسو دیویس، بایرن مونیخ او را غیر قابل فروش می‌داند. اسکای می‌گوید در حالی که این دفاع چپ کانادایی با باشگاه باواریایی تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد مدیریت رئال قصد دارند هر چه سریع‌تر با او به توافق رسیده و قراردادش را به صورت بلندمدت تمدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار