حضور گسترده مردم کوهبنان در مراسم تشییع پیکر شهید عبدلی

پیکر شهید یاسر عبدلی، شهید امنیت و جانشین اطلاعات فراجا در خاش با حضور گسترده اهالی کوهبنان تشییع شد.

پیکر مطهر شهید یاسر عبدلی، شهید امنیت و جانشین اطلاعات فراجا در خاش که ۲۴ اردیبهشت در درگیری با اشرار و گروگانگیران مسلح در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، امروز (سه‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بر شانه‌های ستبر اهالی شهرستان کوهبنان تشییع شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان سردار عبدالرضا ناظری در آیین تشییع این شهید امنیت در کوهبنان گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت شهادت را نصیب جوانان، دلاورمردان و رزمندگان عرصه نظم و امنیت می‌کند.

وی عواطف، اخلاص، بی ادعایی، نماز و قرآن خواندن، عبادت، منطق توام با شجاعت، تدبیر در ماموریت‌ها و گذشتن از تعلقات دنیایی را از ویژگی‌ها شهید یاسر عبدلی ذکر کرد و افزود: این شهید بزرگوار بیان کرده بود که به استان سیستان بلوچستان می‌روم که شهید بشوم و تا شهید نشوم از این استان برنمی گردم لذا وی با هدف شهادت رفت.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری بیان کرد: باید از این شهدا سخن بگوییم و برای جوانانمان از شهدا الگوسازی کنیم و دختران ما بدانند که یاسر عزیز برای نجات جان ۲ بانو به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار، همسر، فرزندان، مادر و پدرش را تنها گذاشت تا با غیرتی که داشت دختر و مادری را از چنگال آدم ربایان نجات دهد و همه مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم.

وی همچنین ضمن تسلیت به خانواده شهید یاسر عبدلی و قرائت فاتحه با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا تجدید پیمان کرد.

همرزمان و همکاران شهید عبدلی نیز امروز در آیین تشییع و تدفین همرزمشان سنگ تمام گذاردند و ضمن قرائت فاتحه و مدیحه سرایی برای حفظ امنیت این مرز و بوم همچنان هم پیمان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد..
آخرین اخبار