طرح پاداش وزارت نیرو به مشترکان کم مصرف از خرداد ماه آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: طرح پاداش وزارت نیرو از اول خرداد ماه آغاز می‌شود و مشترکان کم مصرف می‌توانند علاوه بر رایگان شدن برق مصرفی تا یک میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

علی خدری گفت: خوزستان دارای ۴۳۸ رسانه دارای مجوز می‌باشد که این ظرفیت می‌تواند برای تبیین و ترویج طرح‌های فرهنگی و اجتماعی وزارت نیرو از جمله طرح پاداش به کار گرفته شود.

او می‌گوید : در سال گذشته بخش عمده‌ای از مشارکت مردم در کاهش مصرف برق، به دلیل فعالیت‌های مرتبط با حوزه روابط عمومی روی داد که باعث کاهش ۴.۵ درصدی مصرف برق نسبت به سال پیش از آن شد.

خدری گفت : این در حالی است که به طور میانگین مصرف برق هر سال به دلیل افزایش تقاضا تا ۵ درصد بیشتر می‌شود، اما شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علاوه بر اقدامات فنی و تخصصی، با به کار گیری روش‌های موثر در حوزه ارتباطات و رسانه‌ای و فرهنگی توانست این مهم را مدیریت نماید به طوریکه علاوه بر تامین برق صنایع، بخش خانگی نیز از برق پایدار و بدون خاموشی بهره‌مند شد.

به گفته او در پاییز و زمستان سال گذشته همه‌ی تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان صرف انجام پروژه‌های مربوط به آماده سازی شبکه برق شده است، ماموریت ویژه این شرکت برای عبور موفق از پیک بار، تبیین و ترویج طرح پاداش وزارت نیرو و توانیر می‌باشد به طوری که برای تابستان سال جاری مدیریت مصرف به میزان ۴۲۰ مگاوات هدف گذاری شده و اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که بدانیم برای احداث یک واحد نیروگاهی با همین ظرفیت چندین هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : طرح پاداش وزارت نیرو از اول خرداد ماه آغاز می‌شود و بر اساس آن مشترکان خوزستانی با رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف برق خانگی می‌توانند علاوه بر رایگان شدن برق مصرفی به ازای خاموش کردن یک کولر گازی مازاد تا یک میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

برچسب ها: برق رسانی ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.