سیاستمدار فرانسوی: افزایش بودجه نیرو‌های اوکراین مانند خودکشی است

یک سیاستمدار فرانسوی ایده مکرون برای افزایش بودجه نظامیان اوکراین را حکم خودکشی فرانسه دانست.

فلوریان فیلیپو، سیاستمدار فرانسوی و نماینده سابق پارلمان اروپا در توییتی نوشت که ایده مکرون برای افزایش بودجه به منظور کمک به نیرو‌های مسلح اوکراین، ویرانگر و در حکم خودکشی است.

او در ادامه نوشت: فرانسه حمایت نظامی از اوکراین را افزایش خواهد داد. این اظهارات مکرون در زمانی بیان شده اند که به ما می‌گوید ما نمی‌توانیم حقوق بازنشستگان را تامین کنیم! این یک عمل شیطانی و در حکم خودکشی برای ماست و باید آن را متوقف کرد. من از نمایندگان پارلمان می‌خواهم که تقاضای رای‌گیری در این خصوص بکنند.

پیش از این امانوئل مکرون در پاریس با ولودیمیر زلنسکی گفتگو کرده بود. فرانسه در نظر دارد در هفته‌های آینده چندین گردان اوکراینی را آموزش داده و آن‌ها را به ده‌ها خودروی زرهی و تانک سبک ای ام ایکس – ۱۰ آر سی (AMX-۱۰RC) مجهز کند.

فلوریان فیلیپو، رهبر جنبش فرانسوی میهن پرستان بار‌ها از دولت‌های غربی به دلیل حمایت مالی از اوکراین و تامین تجهیزات نظامی نیرو‌های مسلح اوکراین انتقاد کرده است که باعث طولانی شدن درگیری در این کشور اروپای شرقی و سوق دادن کره زمین به سمت جنگ جهانی می‌شود.

وی در عین حال خواستار لغو تحریم‌ها علیه روسیه شد. این سیاستمدار تصمیمات بروکسل در بخش انرژی را غیرعاقلانه و تحریم‌ها علیه مسکو را احمقانه خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Finland
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اوکراینی = مزدور
Finland
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اوکراینی = جون فروش
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۳:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
امانوئل مکرون حقه باز بالفطره تو یعنی فرانسه به اکراین کمکی نکردید؟ چرا ما را خر فرض کرده ای؟ خر خودتی. دلقک احمق.
آخرین اخبار