بهره برداری ۸ کیلومتر راه اصلی کریق – آرموداق شهرستان نیر/ ثبت نام ۶۷۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و بهره برداری ۸ کیلومتر عملیات اجرایی احداث راه اصلی کریق – آرموداق در شهرستان نیر تا پایان تیرماه سالجاری خبر داد.

محبوب حیدری در بازدید میدانی از بررسی آخرین وضعیت روند پیشرفت پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان نیر گفت: با توجه به ثبت نام ۶۷۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان، بر اساس بررسی‌ها ۱۹۰ نفر حائز شرایط شناخته شده و ۱۰۹ نفر نیز نسبت به افتتاح حساب و واریز آورده اولیه اقدام نموده اند.

او افزود: در شهرستان نیر به تعداد ۱۲۰ نفر تخصیص پروژه انجام شده و عملیات اجرایی اسکلت ساختمان ۶۰ واحدی نیز به اتمام رسیده و از سوی بنیاد مسکن استان جهت ادامه فرآیند پروژه به پیمانکار واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات بعدی جهت شروع عملیات اجرایی احداث بیش از ۴۰ واحد مسکونی این طرح بر اساس واریزی آورده اولیه آن‌ها و با توجه به ثبت نام جدید متقاضیان واجد شرایط در شهرستان نیر، تعداد احداث واحد‌ها قابل افزایش خواهد بود.

حیدری از تکمیل عملیات اجرایی احداث راه اصلی کریق – آرموداق شهرستان نیر که بعنوان راه ارتباطی استان‌های آذربایجانشرقی و اردبیل می‌باشد اشاره کرد و افزود: با توجه به بهبود شرایط وضعیت جوی و شروع ادامه عملیات اجرایی احداث راه ارتباطی کریق – آرموداق، این محور تا پایان تیرماه سالجاری تکمیل و بهره برداری ۸ کیلومتر حوزه استحفاظی استان را بزودی شاهد خواهیم بود.

او از اختصاص زمین جهت احداث مجتمع فرهنگی و هنری با تامین اعتبار آن از سوی فرمانداری شهرستان نیر خبر داد و افزود: با توجه به مشکلات مالی در سال‌های قبل جهت اتمام ساختمان دولت این شهرستان، در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم امسال تکمیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
از افتتاح همه چیز صحبت میکنین زمان و تاریخ رو هم تعیین میکنین،به جز مسکن ملی داروپخش اردبیل. قراربود عید تحویل بدید، گفتید فصل بهار،بهار هم داره تموم میشه هنوز خبری از تحویل نیست. لابد فصل بهار میشه فصل تابستان.خاهشا تحویل بدید بخدا دیگه خسته شدیم.
آخرین اخبار