اعلام فراخوان جذب نیروی خدماتی مدارس بزودی

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: فراخوان نیروی خدماتی در آموزش و پرورش در ماه‌های آتی جهت استخدام اعلام می شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در سلسله‌نشست‌های مدیران مدارس استان با مدیرکل در سمیرم،  هدف رتبه بندی ، متمایز کردن معلم از سایر کارمندان دولت  بیان کرد و گفت: مهم‌ترین هدف رتبه‌بندی این بود که دیگر معلم کارمند نیست و باید با اعضای هیئت‌علمی دانشگاه مقایسه علمی و مادی شود؛ گرچه ممکن است به دلیل پیچیدگی کار مشکلاتی در اجرای فرایند وجود داشته باشد، اما به‌مرور برطرف خواهد شد؛ شبانه‌روز همکاران حوزه ستادی در استان و شهرستان برای عملیاتی‌شدن رتبه‌بندی تلاش کردند که قابل‌تقدیر است.

محمدرضا ابراهیمی افزود:در دوران کرونا جامعه‌پذیری دانش‌آموز از فضای مجازی به بالاترین حد خود رسید و مسائل و مشکلات تربیتی و آموزشی عدیده‌ای را برای دانش‌آموزان ما ایجاد کرده است و ما باید تلاش کنیم تسلط فکری که دشمن از طریق فضای مجازی بر روی دانش‌آموزان ایجاد کرده است را با آموزش و پرورش توأمان کنیم.

او  گفت:گرایش به علوم پایه به‌ویژه درس ریاضی کم شده که نیاز است به این موضوع توجه ویژه شود و همچنین درصد آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در شهرستان و استان باید توسعه پیدا کند.

ابراهیمی با اشاره به کمبود سالانه ۱۵ هزار معلم در اصفهان افزود:  در حال حاضر در استان اصفهان سالانه به طور متوسط حدود ۱۵ هزار معلم کسری داریم که ناچاریم از مسیر‌های ناپایدار تأمین معلم، آن را انجام دهیم؛ البته در این مسیر با عنایت ویژه دولت به آموزش و پرورش چند مجوز استخدامی اخذ شده  تا این بخشی از این کسری جبران شود.

او تصریح کرد: در خصوص نیرو‌های خدماتی نیز فراخوان در ماه‌های آتی جهت استخدام اعلام خواهد شد تا بتوانیم جبران بخشی از این کسری نیروی خدماتی در مدرسه را داشته باشیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس به شادابی و نشاط در مدارس توجه ویژه داشته باشند تا دانش‌آموز بتواند در آن رشد کند.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار