هجوم هواداران، جشن قهرمانی را نیمه تمام گذاشت

اسپانیول ۲ - بارسلونا ۴/ شاگردان ژاوی قهرمان لالیگا شدند

تیم بارسلونا موفق شد با پیروزی مقابل اسپانیول، قهرمانی خود را در رقابت‌های لالیگا قطعی کند.

اسپانیول و بارسلونا در چارچوب بازی‌های هفته ۳۴ فصل ۲۳-۲۰۲۲ لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت بلوگرانا با نتیجه ۴-۲ در این دربی پیروز شد تا قهرمانی خود در فصل جاری لالیگا را قطعی و مسجل کند. 

برای بارسا در این مسابقه لواندوفسکی (۲ بار)، بالده و کنده گلزنی کردند تا یک نمایش زیبا از شاگردان ژاوی به اجرا دربیاید. 

بارسلونا با این برد ۸۵ امتیازی شد و اختلاف خود را با رئال مادرید، تیم دوم جدول لالیگا به ۱۴ امتیاز افزایش داد تا با اقتدار جام را در دستان خود بالا ببرد. در طرف رقیب همشهری بارسا یعنی اسپانیول با این شکست ۳۱ امتیازی و در رتبه نوزدهم باقی ماند تا بارسایی‌ها نه تنها جشن قهرمانی را در خانه دشمن دیرینه شان برپا کنند بلکه آن‌ها را هم به سقوط نزدیک‌تر کردند.

آبی‌اناری‌ها آخرین بار در سال ۲۰۱۹ با درخشش مسی و مربیگری ارنستو والورده قهرمان لالیگا شدند و حالا بدون لیونل و با سرمربیگری ژاوی توانستند پس از ۳ سال دوباره فاتح اسپانیا نام گیرند و بیست و هفتمین قهرمانی بارسا در لالیگا را رقم بزند.

بازیکنان بارسلونا با به صدا درآمدن سوت پایان بازی در دایره میانی میدان حلقه شادی تشکیل دادند تا جشن قهرمانی بگیرند، اما هواداران اسپانیول که تماشای شادی بازیکنان رقیب همشهری برای‌شان غیرقابل تحمل بود، به داخل زمین بازی یورش بردند و بازیکنان بارسا را مجبور به نیمه تمام گذاشتن شادی‌شان و فرار به سوی رختکن کردند.

شمار هواداران عصبانی اسپانیول که وارد زمین چمن شدند آنقدر زیاد بود که حتی نیرو‌های یگان ویژه مستقر در ورزشگاه هم از پس کنترل آن‌ها برنیامدند و به این ترتیب تا مدت زیادی در داخل ورزشگاه باقی ماندند و دست به تخریب اموال همچون دوربین‌های فیلمبرداری زدند و با وجود هشدار پلیس حاضر به خروج از ورزشگاه نشدند.

برچسب ها: بارسلونا ، لالیگا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۰:۴۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام ،

آبی اناری ها بردند .