رابرت کندی: می‌توانم بایدن را در انتخابات درون حزبی شکست دهم

برادر زاده رئیس‌جمهور ترور شده آمریکا گفته که می‌تواند جو بایدن را در انتخابات بدون حتی یک مناظره شکست دهد.

«رابرت اف کندی» برادر زاده «جان اف کندی» رئیس‌جمهور ترور شده آمریکا در سال ۱۹۶۳، اعلام کرده که قادر است «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا را به راحتی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ شکست دهد.

به گزارش فاکس نیوز، این سیاستمدار دموکرات آمریکایی درمورد شانس خود در انتخابات سال آتی ریاست‌جمهوری در این کشور گفته است که می‌تواند به راحتی جو بایدن را شکست دهد.

رابرت اف کندی درمورد محبوبیت خود در میان مردم آمریکا اظهار کرد: «نظرسنجی خصوصی ما نشان دهنده این است که من حمایت بسیاری قوی در میان مستقلان و حتی جمهوری‌خواهان دارم.»

وی در ادامه تأکید کرد که قدرت او در میان مردم آمریکا و نیز محبوبیتش قابل مقایسه با سایر چهره‌های دموکرات نیست و وضعیت خوبی نسبت به سایر نامزد‌های دموکرات برای انتخابات سال آتی دارد.

وی درمورد عدم مناظره جو بایدن با او تصریح کرد: «اما من فکر نمی‌کنم انتخاب خوبی باشد. فکر می‌کنم در دوره‌ای هستیم که بسیاری از آمریکایی‌های احساس می‌کنند که دموکراسی خدشه دار شده و نظام انتخاباتی مهندسی شده است.»

کندی درمورد وارد شدن خود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی گفت که معتقد است حزب دموکرات هم مانند حزب جمهوری‌خواه وارد مسیر اشتباهی شده است. زیرا به «حزب جنگ، سانسور و ترس تبدیل شده است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار