کاهش نقاط حادثه خیز راه‌های کاشان به ۷ نقطه

نقاط حادثه خیز راه‌های کاشان به ۷ نقطه کاهش پیدا کرده و برای رفع دیگر نقاط حادثه خیز به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علی اکبر آقایی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه خیران ۸ پل را با بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه تعریض کرده اند، افزود: اجرای روکش آسفالت جاده‌ای به طول ۲۵ کیلومتر به ۵۰۰ میلیاردریال اعتبار نیاز دارد.

محمدشریف زارعی، فرماندار کاشان در این نشست گفت: شهر جوشقان قالی بخش جدا نشدنی از کاشان است و همه مسئولان باید در رفع مشکلات مردم این منطقه تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطن دوست
۱۴:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۲
احداث یک بزرگراه مستقیم از کاشان تا دلیجان و از دلیجان بطور مستقیم تا اراک برای خروج شهر توریستی کاشان از بن بست بسیار ضروری است.با احداث این بزرگراه کاشان از بن بست غربی خارج میشود و مسافرین و گردشگران غرب کشور براحتی و با تمایل بیشتر به اراک و کاشان سفر خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
احداث یک بزرگراه مستقیم از اراک به محلات .دلیجان ،اردهال و کاشان به منطور اتصال غرب کشور و اراک به این چند شهر و خروج کاشان از بن بست غربی بسیار ضروری است امید است نمایندگان محترم .مسولان ذیربط و وزارت راه و شهرسازی به این ضرورت اهمیت دهند .