تدوین شناسنامه تقسیماتی ۱۰ شهرستان استان بوشهر

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر از تدوین شناسنامه تقسیماتی ۱۰ شهرستان استان خبر داد.

سعید حیدری یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و همه موظف هستیم در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم.

وی افزود: دفتر سیاسی استانداری در یکسال اخیر، اقدامات موثری در حوزه فعالیت خود انجام داده و این روند تداوم دارد.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد بخشداری‌ها خبر داد و تصریح کرد: همچنین به طور ویژه نسبت به رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی اقدام شده است.

حیدری از شناسنامه‌دار کردن احزاب و گروه‌های سیاسی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم آغاز شده و با تکمیل آن، گام بلندی در بهبود فعالیت‌های احزاب برداشته می‌شود.

وی با اشاره به دعوت از احزاب سیاسی و برگزاری نشست با آنها گفت: در چند ماه اخیر، ۱۰ نفر از احزاب مختلف در دفتر سیاسی استانداری حضور پیدا کردند و جلسات ارزشمندی نیز برگزار شد.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به آغاز فرایند انتخابات در استان یادآور شد: از سال قبل، اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را غیر رسمی آغاز کرده‌ایم و با دستور وزیر کشور و ابلاغ به استان‌ها نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی شده کارها را به جلو می‌بریم.

حیدری با اشاره به سرکشی به مناطق محروم روستایی و تلاش برای رفع دغدغه‌های آنها اظهار کرد: ۱۵ نقطه جمعیتی استان را برای ارتقا به روستا، به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم.

وی همچنین از تدوین شناسنامه تقسیماتی ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد و گفت: با تکمیل و تدوین نهایی، شناسنامه تقسیماتی هر شهرستان امسال صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.