افزایش جرایم کشف چوب و ذغال قاچاق در چهارمحال و بختیاری

جرایم کشف چوب و ذغال جنگلی قاچاق در چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کرد.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مبلغ جریمه هر کیلوگرم چوب قاچاق کشف شده از ۱۰۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: همچنین مبلغ جریمه هر کیلوگرم ذغال قاچاق کشف شده از ۳۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

اصغر احمدی با اشاره به تعیین قیمت جدید پایه جریمه چوب و ذغال برای برخورد با متخلفان قاچاق در این حوزه، افزود: این کار برای پیشگیری از قاچاق چوب و ذغال صورت گرفته است.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی نیازمند پیگیری و حضور مستمر یگان حفاظت از منابع طبیعی و مناطق جنگلی است، برای جلوگیری از بروز تخلف قاچاق در حوزه چوب و ذغال هر ساله مبلغ جرایم با مصوبه کمیته فنی و پیشنهاد یگان حفاظت افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


احمدی با اشاره به کشفیات چوب و ذغال قاچاق در سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته ۸۴ تن و ۶۱۲ کیلوگرم چوب درختان جنگلی، ۱۷ تن و ۱۳۲ کیلوگرم ذغال و ۱۴ تن و ۲۱۶ کیلوگرم محصولات فرعی مراتع و جنگل از متخلفان در چهارمحال و بختیاری کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا قطع شون درختان و بعد بگیرن و جریمه کنید ولی بعضی جنابان و ماموران شریک دزد ورفیق قافله هستن ولی کار اساسی انجام دهید و فساد را ریشه ای درست کنید