فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پهپاد‌های ایرانی از بهترین و کارآمدترین پهپاد‌های دنیا هستند

صباحی‌فرد گفت: پهپاد‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از بهترین و کارآمدترین پهپاد‌ها در دنیا محسوب می‌شوند.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همه سامانه‌های پدافند هوایی در سراسر کشور در سطح بسیار خوبی ارتقا یافته‌اند، اظهار کرد: تجهیزات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ردیف بهترین تجهیزات دفاعی به‌روز دنیا محسوب می‌شود.

امیر صباحی‌فرد افزود: دشمنان به‌خوبی می‌دانند که نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سامانه‌های قدرتمندی است و ما آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین درباره الحاق تجهیزات و سامانه‌های جدید به نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های این نیرو لحظه به لحظه در حال تغییر و بهینه‌سازی هستند.

وی ادامه داد: نیروی پدافند هوایی دائماً در حال پیشرفت بوده و ما در مقاطع مختلف زمانی، شاهد اضافه شدن سامانه‌هایی هستیم که در داخل کشور و به دست جوانان و نخبگان ایرانی ساخته می‌شود.

امیر صباحی‌فرد سپس با اشاره به اذعان دشمنان به توانمندی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی عنوان کرد: پهپاد‌های ساخته شده به دست نیرو‌های مسلح کشورمان از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: پهپاد‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از بهترین و کارآمدترین پهپاد‌ها در دنیا محسوب می‌شوند و می‌توانند در حوزه‌های مختلف به اجرای مأموریت بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
هرجا به حرف های رهبری عمل شد در جهان یگانه شدیم مثل صنایع دفاعی و سلول های بنیادی. جاهایی مثل خودرو یا چیزهایی که خودتون بهتر میدونید حرف های رهبری معطل مونده.
تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۱:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
دقیقا همینطور هست. نمی‌دونم چرا هر جاییکه ما مردم انتخاب میکنیم درست از آب در نمیاد. البته جدا از پیشرفتهای نظامی در بسیاری از موارد دیگر هم پیشرفتهای بسیار زیادی کردیم که برخی از این فناوریها فقط در دست چند کشور که از انگشتان دست کمتر هستند قرار دارد اما جبران حداقل دو قرن عقب افتادگی به این راحتی ها نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها برای دفاع از میهن و مردم خوب لازم هستند ولی به شرطی که از شدت فقر و مشکلات اقتصادی عدیده مردم باقی مانده باشند تا از آنها دفاع شود.
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۱۱:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما در حوزه خودرو سازی هم همواره در حال رشد و لحظه به لحظه در حال تغییر و بهینه‌سازی هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
هرچیزی رو قبول کنیم این مورد را هیچکس قبول نداره حتی راهور !!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
بله با اختلاف ناچیزی از بنز و فراری اول هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
پریسا طباطبائی
۱۰:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
به طور کلی درزمینه دفاعی و تجهیزات دفاعی چه در سطح پهپاد پدافندیکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا هستیم و دلیل آن هم به خاطر حمایت وزارت دفاع و فرمانده مدبرو بادرایتی چون شماست که امروزه کارآمدترین عالی آرین سطح دفاعی درعرصه هوایی زمینی و دریایی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه خیلی مفیدن لطف کنید برای کنترل قاچاق و مواد مخدر و امنیت مرزها استفاده کنید.
Iran (Islamic Republic of)
م م
۱۴:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود به شرفت واقعاً گل گفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
نه دیگه صدای موتورش زیاده به درد مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر نمیخوره !
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۰:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
در مبارزه با قاچاق مواد مخدر از این پهپادها بصورت دائم استفاده میشه ولی متاسفانه سطح و میزان قاچاق بسیار زیاد هست و از جغرافیای بزرگی هم استفاده میکنند. قبلا از شرق بود ولی الان از شرق و جنوب و حتی شمال این ترانزیت انجام میشه که در اشکال مختلفی هست و همه بصورت کاروانی یا خودرویی از بیراهه قاچاق نمی‌کنند که توسط پهپاد کشف بشن. یکی از راههای جدید راه دریایی هست.
آخرین اخبار