برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره ملی دختران آفتاب ایران برای اولین بار در خوزستان

آیین افتتاحیه جشنواره ملی دختران آفتاب ایران "دآا" برای اولین بار در استان باحضور مسئولان مربوطه در شهرستان لالی برگزار شد.

آیین افتتاحیه جشنواره ملی دختران آفتاب ایران «دآا» برای اولین بار در استان باحضور رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندار و روسای ادارات آموزش و پرورش لالی و عشایر،  معاون بانوان اداره کل ورزش وجوانان و جمعی از مسئولین هیئت ورزشی بومی محلی استانی وشهرستانی در شهرستان لالی برگزار  شد.

حسن عامری اصل رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی گفت: آیین افتتاحیه جشنواره ملی دختران آفتاب ایران دآا برای اولین بار با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش  و معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد.

او ادامه داد: مقرر شد این جشنواره ملی ورزشی در راستای تفاهم نامه بین وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در همه استان‌های کشور برگزار شود که استان خوزستان نیز این جشنواره را برای اولین بار در شهرستان لالی آموزشگاه شبانه روزی عشایری فدک برگزار نمود.

 رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی  گفت: هدف از اجرای این جشنواره ملی در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول و دوم، آموزش دانش آموزان  و اعزام آنان با عنوان سفیران ورزش به روستا‌ها، مساجد و پایگاه‌های بسیج جهت آموزش به دانش آموزان و همسالان خود می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.